نسخه بتا بازی Monster Hunter: World برای وبسایتهای مختلف ارسالشده است و تستهای زیادی روی این بازی برای دیدن نحوه اجرا و استفاده از سختافزار PC انجامگرفته است. پورت انجامگرفته از نسخه کنسول بهینه به نظر میرسد اما گزینههای گرافیکی زیادی برای آن در دسترس نیست. در انجمن بازی پستهایی در موردبررسی و اعلام نظر در مورد نسخه پورت شده بالاگرفته است و معاون بخش آمریکا کمپانی Capcom به نام William Yagi-Bacon دلیل استفاده بالا و بهینهسازی CPU را توضیح داده است:
برای از بین بردن صفحات و صحنههای بارگذاری و Loading در حین بازی، Monster Hunter: World تمام مرحله را در حافظه بارگذاری میکند. برای مدیریت لایههایی که وارد حافظه شدهاند، بازی لیست اتفاقات، میزان سلامت، تغییرات محیط و اشیاء، محاسبه میزان به خطر افتادن، شبیهسازی فیزیک شخصیتها و همچنین المانهای جزئی که در پشت زمینه اجرا میشوند را بهدوراز چرخههای پردازش CPU نگه میدارد.
درحالیکه موتور بازیسازی MT Framework برای سالهای زیادی است که به کار میرود؛ اما هنوز هم بهخوبی عمل میکند و چرخههای CPU را بهصورت خوبی تقسیم میکند. همچنین وظایف را بین تمامی هستههای CPU بهخوبی بالانس میکند و بارگذاری بهینه انجام میگیرد. موتور بازی برای پردازندههای x86 تنظیمشده است و سختافزارهای قوی را نیز بهخوبی پوشش میدهد. پلتفرم بازی بستگی به PC یا کنسول بودن ندارد و تا زمانی که x86 باشد، مشکل پیش نمیآید.
این توضیحات بسیار جالب است و کمتر فردی پیدا میشود که چنین توضیحات خوبی در مورد نحوه استفاده از سختافزار دستگاه را بیان کند. با توجه به این گفتهها میتوان گفت که نحوه استفاده از CPU توسط بازی Monster Hunter World بسیار بهینه است و انتظار داریم که بازی روانی را شاهد باشیم. Monster Hunter: World در تاریخ 9 اوت برای PC منتشر خواهد شد.
منبع: PC Gamer
دیدگاه کاربران
تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه