fallout 76
یحیی رحیمی

Bethesda روشن‌سازی‌هایی در مورد نحوه انتخاب برای دریافت Fallout 76 Beta بیان کرد

یحیی رحیمی 8 مرداد 1397 بدون دیدگاه
586 بازدید

از زمان بیان اطلاعاتی در مورد نسخه بتای بازی Fallout 76 نگرانی‌هایی در مورد نحوه انتشار آن ابراز شد. Bethesda قبلاً بیان کرده بود که تنها افرادی قادر به دریافت نسخه Beta خواهند بود که بازی را پیش‌خرید کنند. بعداً بیان شد که کاربران Xbox One قبل از دیگران به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. صحبت‌های اخیر Bethesda کمی بازیکنان را گیج کرده است و به همین منظور روشن‌سازی‌هایی انجام‌گرفته است.

بنا بر آخرین بیانات Bethesda باید گفت که روند انتخاب بازیکن برای نسخه Beta در ماه اکتبر شروع خواهد شد. بیان کلمه انتخاب بازیکن برای خیلی‌ها نگران‌کننده بوده است و بسیاری برایشان سؤال بوده است که آیا پیش‌خرید بازی تأثیری در روند انتخاب خواهد داشت یا خیر. Pete Hines در جواب به این سؤال بیان کرده است که قبل از انتشار نسخه Beta اصلی، نسخه‌های کوچکی در کار خواهند بود.

انتخاب برای شرکت در آن نسخه‌ها انجام خواهد گرفت و بازیکنان هنوز دسترسی به Beta اصلی را خواهند داشت. این موضوع کمی طرفداران بازی را گیج کرد و Pete Hines دوباره در اکانت توییتر خود بیان کرد که تمامی بازیکنان قادر به انجام نسخه Beta کامل از اول تا به آخر خواهند بود. انتخاب رندوم تنها برای تست و امتحان بخش‌هایی است که توسعه‌دهنده دوست دارد قبل از انتشار Beta اصلی به نمایش بگذارد. چیزی شبیه نسخه آلفا.

زمان انتشار نسخه بتا یا مینی بتاها هنوز مشخص نیست. Pete Hines در توییت خود کاملاً جدی بیان کرده است که انتخاب برای نسخه‌های قبل از Beta کاملاً رندوم انجام می‌گیرد و خواهش کرده است که در این مورد دیگر سؤالی پرسیده نشود. همچنین در ادامه بیان کرده است که در صورت نزدیک شدن به زمان انتشار، تاریخ و زمان رسمی اعلام خواهد شد. در حال حاضر تنها می‌دانیم که Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین PC منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.