دانلود بازی Crysis برای XBOX 360
دانلود بازی Crysis برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Crysis برای XBOX 360

پارسی گیم 23 مرداد 1397 6 دیدگاه
7,985 بازدید

دانلود بازی Crysis برای ایکس باکس 360

در سال 2007 بود که استدیوی Crytek با عرضه ی بازی Crysis دنیای بازی های نسل هفتمی و حتی تاریخ بازی های ویدئویی را متحول کرد. استدیوی Crytek که سابقه ی ساخت بازی فارکرای را در کارنامه داشت با موتور بازی سازی جدید و فوق العاده قدرتمند خود یعنی کرای انجین در سال 2007 بازی ای خلق کرد که تا آن روز نمونه اش را در هیچ بازی ویدئویی ندیده بودیم. بازی Crysis ابتدا برای پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد و پس از موفقیت در این پلتفرم به کنسول های نسل هفتمی نیز راه یافت. به جرئت می توان بازی Crysis را یکی از انتقلابی ترین و کامل ترین بازی های شوتر تاریخ دانست، بازی که در هر زمینه از جمله گرافیک، گیم پلی، داستان و موسیقی متن توانست به نحو احسن عمل کند و تبدیل به یکی از به یادماندنی ترین شوتر های تاریخ شود.

داستان بازی در آینده ای دور روایت می شود، جایی که بیگانگان به زمین آمده و بسیاری از مناطق جهان را به تصرف خود در آورده اند. شما در نقش کاراکتر اصلی داستان باید با گروه چهار نفره ی خود جلوی بیگانگان را بگیرید و مانع دستیابی دیگر انسان ها به سلاح های کشتار جمعی فضایی شوید.

یکی از بخش هایی که Crysis توانست در آن بی نقص عمل کند، بخش گیم پلی است، برخلاف دیگر بازی های شوتر آن زمان Crysis علاوه بر ارائه ی گیم پلی واقع گرایانه و اعتیادآور، جهانی بزرگ و پر جزئیات نیز در اختیار بازیکنان قرار داده بود تا کاربران بتوانند به صورت آزادانه در محیط بازی به جستجو بپردازند.

بدون شک اکثر علاقمندان به بازی های ویدئویی سری بازی Crysis را با گرافیک خیره کننده ی آن به خاطر می آورند، بازی Crysis با اینکه در سال 2007 و برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شده، اما گرافیک فنی و هنری آن آنقدر زیبا و چشم نواز هست که حتی می توان آن را با برخی از بازی های نسل هشتمی مقایسه کرد.

بدون شک Crysis یکی از برترین بازی های شوتر تاریخ است، بازی که حتی پس از گذشت یه دهه از انتشار آن هنوز نیز ارزش تجربه کردن را دارد.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Crysis is a first-person shooter video game developed by Crytek and published by Electronic Arts for Microsoft Windows and released in November 2007. It is the first game in the Crysis series. The game is based in a future where a massive ancient alien-built structure has been discovered buried inside a mountain in the fictional Lingshan Islands, near the coast of the East Philippines. The single-player campaign has the player assume the role of U.S. Army Delta Force soldier Jake Dunn, referred to in-game by his callsign, Nomad.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 3.65 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ارمین

    مهمان

    سلام روی DVD جواب میده منظورم اینه DVD 9نباشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد متین در پاسخ به ارمین

      مهمان

      نه

  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    سلام
    این چرا توش فایل iso نداره؟
    با برنامه خاصی غیر از winrar باید اکسترکت کرد؟
    حتی فایل .xex هم نداره
    لطفا جواب بدین
    با سپاس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارمین

    مهمان

    سلام من دستگام جی تگ نیس جواب میده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارمین

    مهمان

    سلام من دستگام جی تگ نیست مشکلی نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arian.m96

    مهمان

    با سلام خدمت شما من بازی Crysis1 رو برایXbox360دانلود کردم .تمامی پارت ها دانلود شد اما نمیدونم چرا وقتی میخوام پارت1روExtractکنم اکسترکت نمیشه و هیچ اروری هم نمیده.واقعا نمیدونم لطفا کمک کنید خیلی ممنون.

    پاسخ دهید