Playstation Network
یحیی رحیمی

سرورهای PSN در هفته‌های گذشته دارای اختلالات زیادی در اتصال بوده‌اند

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
564 بازدید

سرویس PlayStation Network در هفته‌های گذشته بارها دچار اختلال در اتصال به شبکه شده است و امروز نیز برای مدتی این قطع اتصال بردوام بود و کاربران قادر به آنلاین بازی کردن و انجام دیگر کارهای مربوط به سرویس‌های آنلاین سونی نبودند. صفحه اصلی PSN نیز تنها عبارت: بعضی سرویس‌ها در حال حاضر با مشکل روبه‌رو هستند را نشان می‌دهد.

در حال حاضر بخش‌های مدیریت حساب، بازی و شبکه اجتماعی، ویدیو، PlayStation Now، PlayStation Music و Store غیرقابل دسترسی هستند. این بخش‌ها البته در حال حاضر به روند سابق خود بازگشته‌اند و مشکل برطرف شده است اما در هفته‌های گذشته بارها چنین مشکلی وجود داشته است. سونی در این مورد بیان کرده است که احتمالاً مشکلاتی درزمینه ایجاد حساب در PSN وجود داشته باشد و متخصصان آن‌ها در حال کار روی آن هستند.

به نظر می‌رسد که این قطعی‌ها جهانی باشند، زیرا که با یک جستجو در توییتر به این نتیجه خواهید رسید که افراد بسیار زیادی مشکل را بیان کرده‌اند. صفحه پشتیبانی ایالات‌متحده سونی نیز بیان کرده است که از مشکل باخبر است و تلاش‌ها برای برطرف کردن آن شکل‌گرفته است. این دومین بار در این ماه است که چنین مشکلی به وجود می‌آید و البته نباید از تعداد بالای کاربران سرویس PSN نیز غافل شد و این موضوع فشار زیادی روی سرورها ایجاد می‌کند.

چنین قطعی‌هایی برای کاربرانی که مدام مشغول بازی‌های آنلاین هستند اصلاً خوشایند نیست. مثلاً حساب‌رسمی Fortnite بیان کرده است که این مشکلات باعث به وجود آمدن اختلال درروند چالش‌های بازی می‌شود و فکر کنید که وسط بازی هستید و به‌یک‌باره قطع می‌شوید. شاید سونی بهتر باشد که از شرکت برق ایران یاد بگیرد و سهمیه‌بندی را شروع کند!

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.