Fortnite
یحیی رحیمی

آپدیت 5.1 بازی Fortnite با حل مشکل Ghost Peeking،مشکل دیگری ایجاد کرد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
850 بازدید

Fortnite در حال حاضر مشغول به جشن گرفتن اولین تولد خود با چالش‌های اضافی و جوایز بیشتر است. در این میان مشکل ghost peeking کاربران بازی را مورد اذیت قرار داده است و بسیاری نیز با یادگرفتن این باگ، افراد دیگری را مورد اذیت قرار داده‌اند؛ اما باید بگوییم که دیگر دست این کاربران بسته‌شده است. توسعه‌دهندگان Epic Games برای ماه‌هاست که روی این مشکل کار می‌کنند و بالاخره موفق به حل آن شده‌اند.

اگر در مورد Ghost Peeking نمی‌دانید، باید بگوییم که این باگ به کاربران اجازه می‌دهد که پشت دیوار یا هر چیز دیگری کاور بگیرند و به هیچ‌وجهی دیده نشوند؛ اما شما می‌توانید بازیکنان دیگر را ببینید و کارشان را یکسره کنید. این مشکل بسیار جدی است زیرا که شما هر موقع بخواهید می‌توانید کاور مناسبی ایجاد کنید. این مشکل روی سطوح شیب‌دار و هنگامی‌که از آن می‌خواهید بالا بروید دیده می‌شود. سیستم انیمیشن Fortnite تلاش می‌کند که پاهای بازیکن را برای زاویه مناسب تنظیم کند و این در حالی است که کاور مناسب نیز گرفته‌اید.

اگر توسط اسنایپری در کاور روبه‌رو کشته‌شده‌اید و اصلاً سر بازیکن روبه‌رو را مشاهده نکرده‌اید، تصویر زیر می‌تواند کمک زیادی به درک موضوع بکند. خط زرد همان رد به‌جامانده از مرکز دوربین است و خط سبز نیز محل عبور گلوله. اگر دو این خط را باهم مقایسه کنید مشاهده خواهید کرد که بدون اینکه دیده شوید، دوربین در خط بالاتر از واقعیت قرار دارد و می‌توانید فرد روبه‌رو را کاملاً غافل‌گیر کنید.

این مشکل بسیار گسترده بوده است و کافی است که یک جستجو در یوتیوب بزنید و آموزش‌های لازم برای یادگیری آن را ببینید. Fortnite این مشکل را در آپدیت 5.1 رفع کرده است اما مشکل جدیدی به وجود آمده است. برطرف کردن Ghost Peeking باعث اختلال در نشانه‌گیری شده است. در تصویر پایین می‌توانید مشاهده کنید که با پوشیدن این لباس مخصوص، نشانه‌ روی گوش بازیکن می‌آید و عملاً تیراندازی غیرممکن می‌شود.

Epic Games در برطرف کردن مشکلات Fortnite بسیار سریع عمل کرده است و مطمئن باشید که از مشکل جدید باخبر است و به‌زودی آن را برطرف خواهد کرد. فصل 5 بازی شروع‌شده است و حالا هفته سوم خود را پشت سر می‌گذارد. چالش‌های زیادی برای انجام وجود دارد و از آن‌ها غافل نشوید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.