یحیی رحیمی

سرویس EA Origin Access Premier هفته آینده شروع به کار خواهد کرد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
681 بازدید

کمپانی EA در حال آماده‌سازی برای انتشار یک سرویس جدید است و قرار است که سرویس عضویت Premier برای کاربران PC منتشر شود. EA تاریخ شروع به کار سرویس را 30 ژوئیه اعلام کرده است. عضویت Premier به کاربران PC اجازه خواهد داد که به‌تمامی بازی‌های جدید EA، 5 روز قبل از انتشار رسمی دسترسی داشته باشند.

معرفی سرویس جدید در حین کنفرانس سود و زیان کمپانی و چند روز پیش انجام گرفت. مدیرعامل کمپانی EA در طول این جلسه در مورد سرویس Premier صحبت کرد و تاریخ انتشار آن را 30 ژوئیه بیان کرد. همچنین گفته می‌شود که Origin Access Premier باقیمت 15 دلار ماهانه و 100 دلار سالانه در دسترس خواهد بود که قیمت جنجال‌برانگیزی است. Origin Access Premier با سرویس فعلی که Origin Access نام دارد تفاوت خواهد داشت.

آن سرویس سالانه 30 دلار قیمت داشت و همچنین بازیکنان را مجبور می‌کرد تا انتشار بازی برای دانلود آن منتظر بمانند. بعضی صحبت‌ها پیرامون آن است که بازی‌ها باید به Vault اضافه شوند تا بتوان آن‌ها را بازی کرد و عنوان‌هایی همچون FIFA 18 هنوز هم در دسترس کاربران Origin Access قرار ندارد. بعد از شروع به کار Origin Access Premier، سرویس قبلی به Origin Access Basic تغییر نام خواهد داد.

سرویس قدیمی همچنان امکاناتی چون 10 درصد تخفیف در خرید از فروشگاه Origin و دسترسی به دمو اولیه بازی که به کاربر اجازه می‌دهد تا 10 ساعت اولیه بازی را قبل از انتشار بازی کند. سرویس Premier نیز 10 درصد تخفیف را خواهد داشت و همچنین 5 روز زودتر دسترسی به بازی‌های جدید. به خاطر داشته باشید که با عضویت در سرویس Origin Access Premier هیچ‌گونه بازی را مالک نخواهید شد و تنها برای مدت مشخصی دسترسی به بازی‌های جدید را خواهید داشت.

این سرویس بسیار شبیه Xbox Game Pass است و حالا EA نیز رو به انجام این کار آورده است و باید دید چه مقدار در جذب مشتری موفق خواهد بود. با خرید سرویس جدید دسترسی کامل به بازی‌های جدیدی همچون FIFA 19 و Battlefield 5 را خواهید داشت. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.