یحیی رحیمی

مکانیسم تیراندازی در Cyberpunk 2077 بستگی به ویژگی‌های شخصیتی بازیکن شما خواهد داشت

یحیی رحیمی 5 مرداد 1397 بدون دیدگاه
659 بازدید

تصمیم استدیو CD Projekt RED مبنی بر انتخاب حالت اول‌شخص در Cyberpunk 2077 بحث‌های جدی را در جامعه بازی برانگیخت. اگر نگران این هستید که بازی بیشتر یک شوتر اول‌شخص باشد تا یک بازی نقش‌آفرینی، باید بگوییم که نگران نباشید. CD Projekt RED در رویدادی‌های زیادی بیان کرده است که بازی هنوز بسیار شبیه به یک RPG یا یک بازی نقش‌آفرینی همانند سری محبوب Witcher خواهد بود.

برای نمونه، سیستم تیراندازی در بازی بستگی به توانایی‌های شخصیت شما خواهد داشت و برای هر بازیکنی متفاوت خواهد بود. مدیر بخش پویانمایی‌های سینمایی بازی در گفتگویی با PCGamesN توضیحاتی در مورد این موضوع بیان کرده است. با این حساب شما قادر به کشتن دشمن خود با شلیک یک گلوله نخواهید بود. صدمه واردشده تماماً به شخصیت انتخاب‌شده شما و توانایی‌های یاد گرفته او خواهد بود. Maciej Pietras در این مورد بیان کرد:

مکانیسم تیراندازی بر اساس RPG و نقش‌آفرینی خواهد بود. با توجه به اینکه تیراندازی به توانایی‌های شخصیت و همچنین المان‌های نقش‌آفرینی بستگی خواهد داشت، نمی‌توانید دشمنان خود را تنها با یک گلوله از پا دربیاورید. شما می‌توانید آمارهای مربوط به شخصیت خودتان و همچنین مقدار صدمه وارده توسط آن را بررسی کنید. همه‌چیز به سیستم خلق‌شده ما بازمی‌گردد. اگر شما تمامی امتیازهای خود را در تفنگ‌های دورزن خرج کرده باشید و فرد ضدگلوله قدرتمندی به تن داشته باشد، میزان صدمه وارده را به چشم خود مشاهده خواهید کرد.

در ماه‌های گذشته اطلاعات زیادی از Cyberpunk 2077 منتشرشده است و متوجه شده‌ایم که بازی دارای یک سیستم هک ذهن خواهد بود که می‌توانید با استفاده از آن ذهن فرد را تغییر دهید. همچنین بازی دارای یک سیستم انتقام است و درنتیجه مواظب کارهای خود در بازی باشید. انتخاب حالت اول‌شخص قمار بزرگی برای Cyberpunk 2077 است و باید دید که استدیو بازی در توسعه این بازی چه مقدار موفق خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.