Metro Exodus
یحیی رحیمی

بازی Metro Exodus دارای شخصی‌سازی‌های زیادی در مورد سلاح‌ها خواهد بود

یحیی رحیمی 5 مرداد 1397 بدون دیدگاه
590 بازدید

Metro Exodus آخرین نسخه از سری بازی‌های مترو است که از بقیه نسخه‌های قبلی خود بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. بازی دارای مراحل عظیمی خواهد بود که ساعت‌ها شمارا درگیر خود خواهند کرد. حتی سیستم گذشت زمان مخصوصی در بازی وجود خواهد داشت که گذشت زمان را بسیار شبیه به واقعیت خواهد کرد. Metro Exodus پیشرفت‌های زیادی را شاهد بوده است و حالا مشخص‌شده است که سلاح‌های بازی نیز دارای سیستم شخصی‌سازی مخصوص خواهند بود.

Huw Beynon که مدیر بازاریابی جهانی بازی و یکی از مسئولان بالا رتبه کمپانی Deep Silver است؛ اخیراً مصاحبه‌ای در مورد بازی داشته است که نجات قابل‌توجهی را بیان کرده است. در این مصاحبه از او سؤال شده است که مکانیسم بازی به چه صورتی خواهد بود و آیا مکانیسم‌های نقش‌آفرینی در این بازی وجود خواهند داشت یا خیر. او در پاسخ به این سؤال بیان کرده است که Metro Exodus به‌هیچ‌وجه یک بازی نقش‌آفرینی به شکلی که دیده‌ایم نخواهد بود و در ادامه جزئیاتی از شخصی‌سازی سلاح‌ها بیان کرد:

نمی‌خواهم این‌طور بیان کنم که ما یک بازی نقش‌آفرینی عمیق پیش روداریم. البته که سیستم شخصی‌سازی سلاح بسیار غنی داریم و می‌توانید بخش‌های جدیدی برای تفنگ خود پیدا کنید و تمام سلاح خود را ارتقا دهید. درنتیجه صدها گزینه برای ارتقا تفنگ خود پیش رودارید. همچنین جنبه‌های دیگری به شخصیت بازی اضافه کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را آپدیت کنید. در نسخه پیشین بود که ما لباس‌های متفاوت برای شخصیت اصلی را به بازی اضافه کردیم و حالا این قابلیت را برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید لباس خود را شخصی‌سازی کنید و کارهایی همانند آپدیت برای ضدگلوله خود را انجام دهید.

Benyon جنبه‌های زیادی را از شخصی‌سازی‌های بازی و همچنین ویژگی‌های جدید آن بیان کرده است که می‌توانید در مصاحبه اصلی بخوانید. گفته می‌شود که Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.