Vampyr
یحیی رحیمی

حدود 450,000 نسخه از بازی Vampyr در ماه اول انتشار فروخته‌شده است

یحیی رحیمی 23 تیر 1397 بدون دیدگاه
806 بازدید

Vampyr از جدیدترین ساخته‌های استدیو Dontnod Entertainment و به سبک اکشن ماجراجویی است. داستان بازی درباره دکتری خون‌آشام به نام جاناتان رید است که باید با شرایط نامیرایی خود دست‌وپنجه نرم کند. دکتر جاناتان رید در واقعه‌ای ناگهانی توسط یکی از بیمارانش گاز گرفته‌شده و تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود. به نظر می‌رسد که بازی در مسیر تبدیل‌شدن به یک موفقیت بزرگ قرار دارد.

ناشر بازی کمپانی Focus Home Interactive است و به‌تازگی بیان کرده است که Vampyr حدود 450,000 نسخه در سراسر جهان و روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC فروش داشته است. این آمار تنها مربوط به ماه اول بازی می‌شود. ناشر بازی پیش‌تر بیان کرده بود که با فروش 500,000 نسخه از بازی می‌توان به سوددهی رسید و به نظر می‌رسد که خیلی سریع در حال رسیدن به این عدد هستند.

البته که موفقیت به‌دست‌آمده نیاز به تعجب ندارد و بازی نقدهای خوبی را از وب‌سایت‌های معتبر دنیای گیم دریافت کرد. وب‌سایت متاکریتیک به این بازی نمره 72 داد و با این حساب این بازی واقعاً ارزش بازی کردن را دارد. Vampyr همچنین در سه کشور فرانسه، آلمان و بریتانیا در فهرست 10 بازی پرفروش قرار گرفت. همچنین گفته می‌شود که بازی موفقیت خوبی در ایالات‌متحده نیز داشته است و البته هنوز آماری از فروش بازی در این کشور به دست نیامده است.

تفنگ در این بازی تنها سلاح نیست و با استفاده از صحبت و مکالمه نیز می‌توان بازی را پیش برد. اگر تابه‌حال این بازی را دست‌کم گرفته بودید، موقعش رسیده است که Vampyr را حتماً امتحان کنید. این بازی برعکس تمام‌کارهایی است که استدیو Dontnod تابه‌حال انجام داده است. این بازی را می‌توانید برای PS4، Xbox One و PC از وب‌سایت ما، پارسی گیم، دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.