پارسی گیم

دانلود بازی BeamNG drive Wendover برای PC

پارسی گیم 11 فروردین 1400 380 دیدگاه
243,390 بازدید

دانلود بازی BeamNG drive Wendover برای کامپیوتر

BeamNG.drive یک شبیه‌ساز رانندگی است که آزادی عمل کم‌نظیری را به گیمر ارائه می‌دهد. در این بازی می‌توانید از میان تعداد زیادی وسیله‌ی نقلیه، اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کنید و آن‌را تا ریز‌ترین جزئیات ظاهری شخصی سازی کنید. علاوه بر این، امکان ایجاد تغییرات در قسمت های داخلی ماشین مثل موتور، چرخ ها، کمک فنر‌ها و… نیز وجود دارد. بازی دارای مود‌های جهان‌باز (Open World)، تعقیب و گریز، حمل محموله و شبیه‌سازی تصادف‌ها است.

شبیه سازی دقیق رانندگی

بازی‌های شبیه‌ساز همواره جذابیت منحصر به فرد و خاصی را در گیم پلی ارائه می‌دهند تا با ارائه تجربه‌ای نزدیک به واقعیت در قالب دنیای مجازی، بازیکنان را سرگرم کنند. بازی BeamNG Drive سوژه رانندگی و کنترل اتومبیل‌ها را بر عهده گرفته و توانست با ارائه ویژگی‌های جذاب و لذت بخشی‌، تمامی آنچه عاشقان رانندگی لازم دارند در قالب یک بازی ویدیویی به آن‌ها هدیه دهد.

نقطه‌ی قوت بازی فیزیک فوق‌العاده‌ی آن است که مورد تحسین منتقدان واقع شده و امتیاز‌های عالی‌ای را کسب کرده است. تصادفات در این بازی واقعی‌تر از هر بازی دیگری هستند و همه‌ی اجزای ریز و درشت ماشین عکس‌العملی کاملا مشابه واقعیت از خود نشان می‌دهند؛ مثلا اگر با سرعت زیاد تصادف کنید ماشین مانند یک کاغذ مچاله می‌شود. محیط‌های گسترده و متنوعی برای هر یک از بخش‌های Racing و Off Road در بازی وجود دارد که جزئیات قابل قبولی در آن‌ها گنجانده شده است.

تنوع بالای اتومبیل‌ها و قطعات و محیط‌ها

شما در این بازی با طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌ها در کلاس‌های مختلف سر و کار دارید که هر کدام به شکلی واقع گرایانه شبیه‌سازی شده‌اند. تمامی سیستم تعلیق، نحوه کارکردن موتور و … در بازی مشابه با دنیای واقعی بوده و تجربه‌ای لذت‌بخش و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این 12 منطقه وسیع و بزرگ در سبک جهان‌باز برای گشت و گذار و تمرین رانندگی وجود دارد که شامل مناطق شهری، صحرایی، جنگل‌های سرسبز و … هستند. بازی از تمامی مادهای ساخته‌شده توسط کاربران نیز پشتیبانی می‌کند و با به‌روزرسانی‌های دائمی، محتوای تازه و جدیدی در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

BeamNG.drive برای دوست‌داران شبیه‌ساز‌های رانندگی انتخاب بسیار مناسبی است که امکاناتی که در سایر بازی‌های این سبک دیده نمی شود را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 Service Pack 1
Processor: Desktop Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 550 TI
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: High-end Intel i5/i7 or High-end AMD 6 Core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 780
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Gamepad recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

BeamNG.drive is a realistic, immersive driving game offering near-limitless possibilities. Our soft-body physics engine simulates every component of a vehicle in real time, resulting in realistic, dynamic behavior.
The driving feel is authentic and visceral, and crashes are realistic and violent; yet the physics are accessible enough to drive with a keyboard or gamepad while still being authentic with a full racing wheel with uncompromising realism.

Environments and vehicles in BeamNG.drive are hand-crafted with passionate attention to detail. With years of meticulous design, research, and experience, we authentically recreate the feeling and excitement of real world driving.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 50.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 197 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی BeamNG drive Wendover در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی BeamNG drive Wendover نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا سیستم من بازی BeamNG drive Wendover را اجرا می کند ؟

برای اجرای BeamNG drive Wendover شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i3 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GTX 550 TI هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 5 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی BeamNG drive Wendover را بررسی کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 380 دیدگاه
  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    کرک شده یا نه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 380 دیدگاه