یحیی رحیمی

جزئیات کاملی از 6 مرحله اولیه Hitman 2 فاش شد: اهداف ترور و سلاح‌ها

یحیی رحیمی 20 تیر 1397 بدون دیدگاه
2,083 بازدید

چند ماه پیش بود که شایعات پیرامون وجود Hitman 2 شنیده شد و بالاخره در رویداد E3 امسال، شاهد گیم پلی کامل و جذابی از بازی بودیم. گفته می‌شود که بازی در ماه نوامبر منتشر می‌شود و به‌جز آن تنها اطلاعاتی از مرحله اول که در شهر میامی آمریکا جریان دارد را شنیدیم. به‌تازگی فایلی از بازی منتشرشده است که تمامی جزئیات مربوط به شش مرحله بازی ازجمله، مکان مراحل، هدف‌ها و سلاح‌ها را فاش ساخته است.

درحالی‌که منبع این فایل مشخص نیست اما به نظر اطلاعات آن واقعی باشد و جزئیات دقیق و ریز آن نشان‌دهنده این موضوع است. به‌هرحال این اطلاعات تنها در حد شایعه و گمانه‌زنی است و هیچ‌کدام رسمی نیستند و نباید آن‌ها را وحی منزل گرفت. بیشتر جزئیات در مورد 2 مرحله اولیه است. مرحله اول Flamingo نام دارد و در شهر میامی روایت می‌شود. همچنین مرحله‌ای به نام Mongoose نیز وجود دارد که در مورد اتفاقات Agent 47 در شهر Mumbai است.

شهر میامی در Hitman 2

لوکیشن های حاضر در بازی عبارت‌اند از: میامی، بوگوتا کلمبیا، مومبای هند، نیوزیلند، شهر North Sea، Suburbia. مرحله اول که در شهر میامی جریان دارد، پیرامون مسابقات ماشین‌سواری است. Sierra Knox قهرمان دو دوره پشت سر هم رقابت‌ها است و خود را برای برد سومش آماده می‌کند. او به همراه پدرش که روابطی با چینی‌ها دارد به‌عنوان اهداف ترور این مرحله به شمار می‌روند. در این مرحله از لباس‌هایی همچون مکانیک، فروشنده غذا، راننده، ژورنالیست و… استفاده کنید. شخصیت‌های بسیار زیادی در این مرحله وجود دارند و گستردگی زیاد بازی را نشان می‌دهد.

شهر بوگوتا در Hitman 2

مرحله بعدی در بوگوتا کشور کلمبیا اجرا می‌شود. سه هدف برای ترور وجود دارند و این مرحله دارای چالش‌های بسیار زیادی است و اهداف مشخص‌شده را می‌توان با حالات بسیار زیادی به قتل رساند. به نظر می‌رسد که این مرحله پیرامون کارتل مواد مخدر کلمبیا باشد و وظیفه شما نابود کردن رئیس و آشپز این مواد مخدر است.

مرحله بعدی در شهر مومبای هند قرار دارد. هدف اصلی کشتن فردی با لقب The MaelStorm است. او کاپیتان کشتی بوده است و حالا به دلیل محافظت از خانواده Gray به کار بازگشته است. لباس‌های زیادی همچون تهیه‌کننده بالیوود و کارگر کشتی در نظر گرفته‌شده است که جذابیت بالایی به این مرحله افزوده است. در مورد مراحل دیگر اما جزئیاتی در دسترس نیست و تنها اسم مکان آن‌ها را می‌دانیم.

از سلاح‌های استفاده‌شده نیز چندین نوع تفنگ تک‌تیرانداز، باتوم پلیس، مجسمه و ساعت جادویی نام‌برده شده است که باید منتظر انتشار بازی برای فهمیدن در مورد آن‌ها باشیم. درز شدن این اطلاعات در نوع خود بی‌سابقه است و گفته می‌شود که تمام اطلاعات از سرورهای بازی دزدیده‌شده‌اند. نظر شما چیست؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.