Call of Duty Black Ops 4
یحیی رحیمی

حالت Battle Royale بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای تنها 60 بازیکن خواهد بود

یحیی رحیمی 20 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,399 بازدید

بازی‌های سبک Battle Royale همانند Fortnite و PlayerUnknown’s Battlegrounds بسیار محبوب هستند و شاید یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها همین وجود 100 بازیکن در شروع مسابقه است. این بازیکنان به‌صورت گروهی یا تکی، رفته‌رفته کم می‌شوند و در آخر تنها یک نفر است که جان سالم به در می‌برد. این فرایند کمی زمان‌گیر است اما تجربه بسیار هیجان‌انگیزی را در اختیار بازیکن می‌گذارد و هر دفعه او را وادار به تلاش بیشتری برای بقا می‌کند.

سری بازی‌های Call of Duty سال‌هاست جای خود را در دل طرفداران بازکرده‌اند و محبوبیت عجیب‌وغریبی در بین گیمرها دارند. Activision در این سال‌ها تغییرات گسترده‌ای در بازی محبوب خود وارد کرده است و حالا نیز زمان برای گنجاندن بخش Battle Royale رسیده است. این بخش قرار است در Call of Duty: Black Ops 4 گنجانده شود و شاید کمپانی سازنده بازی بخواهد که تغییر جزئی ولی بسیار مهمی در روند Battle Royale ایجاد کند.

بر اساس اسکرین شاتی که از فروشگاه فروشنده Black Ops 4 منتشرشده است، تعداد بازیکنان حاضر در هر دور بخش Battle Royale که به Blackout مشهور است؛ تنها 60 نفر خواهد بود. قبلاً نیز عدد 60 در بین گفته‌های توسعه‌دهندگان بازی شنیده‌شده بود و به نظر می‌رسد که این عدد دقیقاً همان تعداد حاضرین در بخش Blackout باشد. با این حساب شاهد تعداد کمتری از بازیکنان در مپ های بازی نسبت به Fortnite و PUBG خواهیم بود.

این موضوع تنها در حد شایعه است و حتی اگر درست نیز باشد، زیاد موضوع مهمی نیست و قرار نیست که کم کردن تعداد بازیکنان به عدم جذاب بودن آن بستگی داشته باشد. باوجود 60 بازیکن در زمین می‌توان قدرت مانور بیشتری داشت و همچنین توانایی‌های بازیکنان نیز بهتر نمایش داده خواهد شد. همچنین امکان وجود نقشه‌های کوچک نیز وجود خواهد داشت که می‌تواند یک دور بازی را جذاب‌تر کند.

گفتنی است که Call of Duty: Black Ops 4 در ماه اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.