یحیی رحیمی

EA Motive در حال ساخت بازی جهان باز جدیدی با دنیایی پویا و زنده است

یحیی رحیمی 20 تیر 1397 بدون دیدگاه
922 بازدید

سه سال پیش بود که تولیدکننده قبلی سری بازی‌های Assassin’s Creed به نام Jade Raymond به کمپانی EA پیوست و استدیوی جدیدی به نام EA Motive بنیان نهاد. به نظر می‌رسد که این استدیو در حال کار روی عنوان جدیدی باشند که هنوز راه زیادی برای انتشار دارد. به لطف گفتگو Raymond با وب‌سایت GameInformer، جزئیات جدیدی را از این بازی مجهول دریافت کردیم.

می‌دانیم که این بازی جدید یک عنوان اکشن خواهد بود اما توسعه‌دهندگان می‌خواهند که دنیای بازی زنده و پویا باشد. علاوه بر این‌ها Raymond بیان کرده است که:

ما به دنبال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی هستیم که دارای دنیایی پویا و زنده است. به نظرم انجام این کار مشکل بزرگی است زیرا که ما دنیاهای بزرگی می‌سازیم و بعد از بازی کردن آن‌ها همه‌چیزتمام می‌شود. به نظر شما یک دنیای پویا به چه شکلی است؟

به نظر می‌رسد که بازی از فلسفه بازی به‌عنوان یک سرویس تبعیت می‌کند و به‌طور مداوم آپدیت‌هایی برای آن منتشر خواهد شد تا حس تازگی همیشه در بازی ثابت بماند. درحالی‌که بازی می‌تواند اکشن باشد، Raymond بیان کرده است که گروه توسعه در حال خلق تجربه‌ای مکاشفه‌ای هستند و کمی از المان‌های بازی‌های دیگر همانند بکش و برو جلو دور هستیم. او باور دارد که خلاقیت باید درزمینه های دیگر به کار گرفته شود.

Raymond در ادامه بیان کرده است که آن‌ها به دنبال ساخت دنیاهایی هستند که هیچ‌گونه محدودیتی برای کشف و ماجراجویی کاربر قائل نباشد. بازی همچنین بسیار منعطف خواهد بود و این به معنی آن است که شاید بازی را به شیوه دیگری نیز روی موبایل‌های هوشمند داشته باشیم. جنبه‌های اجتماعی نیز فراموش نشده‌اند و احتمالاً بتوانید در کنار دوستانتان ساعات خوبی را سپری کنید.

البته گفته می‌شود که استدیو در حال کار روی پروژه بزرگ دیگری است و این بازی جدید از آن کوچک‌تر خواهد بود. احتمالاً پروژه اصلی استدیو همان بازی جنگ ستارگانی است که قرار بود توسط Visceral تولید شود و لغو شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.