یحیی رحیمی

بازی Days Gone دارای دنیایی پویا و زنده خواهد بود

یحیی رحیمی 19 تیر 1397 بدون دیدگاه
767 بازدید

بسیاری از مردم اهمیت زیادی به بازی جدید استدیو Sony Bend نمی‌دهند و حس می‌کنند که Days Gone نیز از آن عنوان‌های زامبی تکراری است؛ اما باید بگویم که بازی با آنچه فکر می‌کنید تفاوت دارد. بازی دقیقاً دارای گیم پلی خواهد بود که Breath of the Wild، سال پیش نشان داد. Days Gone همانند دیگر بازی‌های سونی دارای روایت داستانی خاص و گیم پلی هیجان‌آور است.

Eric Jensen که یکی از توسعه‌دهندگان استدیو Sony Bend است در مورد دنیای زنده و پویای بازی صحبت‌هایی به میان آورده است. او در این مورد گفته است که:

زامبی‌ها همانند همه‌چیزهای دیگر، بخشی از اکوسیستم هستند و پیش می‌آید که مشغول به رانندگی باشید و یک‌دفعه با گروهی از آن‌ها مواجه شوید و همان‌جا نابودشان کنید. اگر برای مواجه با آن‌ها آماده نباشید و خطر مردن وجود داشته باشد، می‌توانید فرار کنید و بعداً با تجهیزات بیشتر و همچنین سلاح‌های آپدیت شده بازگردید.

گروه‌های مختلفی در بازی وجود دارند که هر یک دارای انگیزه مختلفی هستند و همچنین شغل و مأموریت‌ها نیز انواع مختلفی دارند و می‌توانید از کمپ‌های موجود به تجربه آن‌ها بپردازید. این‌ها چیزهای ثابتی از بازی هستند. بقیه دنیای بازی بسیار پویا و زنده است و خیلی سریع به Daecon واکنش نشان می‌دهند. اگر مقرهای مخصوص زامبی‌ها را نابود کنید، می‌بینید که محیط و منطقه موجود شروع به تغییر می‌کند. درنتیجه شاید ببینید مقری که پیش‌تر در اختیار زامبی‌ها بود، حالا انسان‌ها جای آن‌ها را پرکرده‌اند.

از دور به نظر می‌رسد که بازی تلاش به خلق یک هرج‌ومرج کامل از زامبی‌ها را دارد. اما درواقع بازی شمارا در محیطی قرار می‌دهد که بیشتر حالت ترس و بقا دارد و تنها سلاح شما برای در امان ماندن در این بازی خودتان هستید. امیدواریم که Sony Bend بتواند محصولی فوق‌العاده خلق کند که تمامی انتظارات ما را برطرف کند. گفته می‌شود که بازی در ماه فوریه میلادی و تنها برای PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.