یحیی رحیمی

تاریخ رسمی انتشار Darksiders 3 به همراه جزئیات نسخه‌های آن اعلام شد

یحیی رحیمی 19 تیر 1397 بدون دیدگاه
688 بازدید

دیروز بود که فروشگاه مایکروسافت از تاریخ انتشار بازی Darksiders 3 رونمایی کرد و امروز THQ Nordic این تاریخ را تائید کرده است. در کنار زمان عرضه بازی، جزئیات نسخه‌های متنوع Darksiders 3 نیز منتشرشده است. افرادی که بازی را روی کنسول یا PC خود پیش‌خرید کنند از زره مخصوص Fury بهره خواهند برد. این زره شخصیت اصلی را از دیگران متمایز خواهد کرد و همیشه و همه‌جا نیز نمایان خواهد بود.

افرادی که بازی را از طریق PlayStation Store یا Microsoft Store خریداری کنند با سه نسخه مختلف روبه‌رو خواهند شد. نسخه استاندارد باقیمت 60 دلار و نسخه Deluxe باقیمت 72 دلار که دارای زره مخصوص و 2 عدد DLC در زمان انتشار است. در آخر اما به نسخه Blades & Whip می‌رسیم که قیمتی 90 دلاری دارد و تمامی ویژگی‌های نسخه قبلی به همراه بسته‌های الحاقی Darksiders: Warmarstered Edition و Darksiders 2: Deathfinitive Edition را همراه دارد.

بسته‌های بیان‌شده دارای سه بازی هستند که تمامی تجربه Darksiders را یکجا جمع‌آوری کرده‌اند. پیش‌خرید هر یک از این نسخه‌ها از فروشگاه‌های سونی یا مایکروسافت به شما اجازه دسترسی 24 ساعت زودتر از بقیه را نیز هدیه خواهد داد. این‌ها تنها نسخه‌های دیجیتالی بودند و 2 نسخه فیزیکی نیز وجود دارند که آیتم‌های جالبی همراه خوددارند.

نسخه Collector بازی دارای قیمت 150 دلار است و دارای ویژگی‌هایی همچون جعبه مخصوص، مجسمه 30 سانتی‌متری Fury، کتاب فلزی، تصاویر بازی، موسیقی پشت زمینه و البته خود بازی به همراه DLC های بیان شده است. نسخه بعدی، Apocalypse نام دارد و قیمتی 400 دلاری دارد. این نسخه از جعبه بزرگی به طول 1 متر برخوردار است. همچنین دارای تصاویری برای نصب روی دیوار، 4 مجسمه از شخصیت‌های برجسته بازی و همچنین گردنبند بازی و ویژگی‌های دیگر نسخه Collector است.

Darksiders 3 توسط استدیو Gunfire Games توسعه داده‌شده است که توسط کارمندان استدیو Vigil Games سابق پدید آمده است. این استدیو قبلاً مسئول توسعه Darksiders 2 بود اما بعدازآن منحل شد. دو سری اول بازی در سال‌های 2010 و 2012 منتشر شدند و بعد از خرید امتیاز انتشار بازی توسط THQ Nordic در سال 2013، این دو بازی بار دیگر منتشر شدند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.