یحیی رحیمی

Pokemon GO از زمان انتشار تابه‌حال 1.8 میلیارد دلار سود داشته است

یحیی رحیمی 18 تیر 1397 بدون دیدگاه
776 بازدید

Pokemon GO از آن بازی‌هایی بود که در زمان انتشار خود سروصدای عجیبی به پا کرد و به‌یک‌باره تمام دنیا را وادار به بازی کرد. محبوبیت آن به صورتی بود که اپل تلاش داشت تا هر چه زودتر این بازی به‌طور اختصاصی برای پلتفرم خود منتشر شود و حتی Pokemon GO مشکلات زیادی برای زندگی افراد نیز پیش آورد و چندین نفر به خیال پیدا کردن Pokemon به مکان‌های عجیب کشانده شده بودند. بازی اما به‌یک‌باره مرد!

Pokemon GO بعد از موفقیت عجیب خود به‌یک‌باره رو به نزول گذاشت. این چیزی است که تنها در ظاهر می‌بینیم و اخیراً مشخص‌شده است که این بازی هنوز بسیار سودآور است و موفقیت زیادی کسب کرده است. بر اساس آمار منتشرشده Pokemon GO هرماه 70 میلیون دلار سود کسب می‌کند و به‌طورکلی می‌توان گفت که بازی از زمان انتشار تابه‌حال حدود 1.8 میلیارد دلار سود کرده است.

این آمار به معنی آن است که بازی هرسال 900 میلیون دلار سود داشته است و این رقم تقریباً نزدیک GTA Online است. یک بازی کنسولی برای رسیدن به این عدد باید 30 میلیون نسخه از خود را به فروش برساند که واقعاً عدد دیوانه کننده‌ای است. بازی در حال حاضر در بین 10 عنوان پرسود قرار دارد و به این زودی‌ها قرار نیست از آن جدول کنار بکشد.

ایالات‌متحده نقش اساسی در کسب درآمد این بازی دارد و ژاپن نیز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. آلمان، بریتانیا و تایوان جایگاه بعدی را در دست دارند و البته فاصله بسیار زیادی با آمریکا و ژاپن دارند. Pokemon GO در حال حاضر برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است. باید دید که محبوبیت بازی بعد از انتشار عنوان‌های Pokemon Let’s Go, Pikachu و Let’s Go, Eevee! روی کنسول Switch چه تغییراتی خواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا شما هم آن زمان بازی را روی گوشی هوشمند خود نصب کردید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.