دانلود بازی The Crew 2 برای PS4
دانلود بازی The Crew 2 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی The Crew 2 برای PS4

پارسی گیم 18 تیر 1397 37 دیدگاه
22,504 بازدید

دانلود بازی The Crew 2 برای پلی استیشن 4

بازی The Crew 2 یک بازی مسابقه‌ای جهان باز است. شما قرار است زمین، آسمان و دریا را با سرعت بی‌نظیر خود تجربه کنید. بازی توسط Ivory Tower ساخته و شرکت Ubisoft آن را برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز، در 29 ام ژوئن 2018 منتشر کرده است. این بازی قسمت دوم The Crew است که در سال 2014 منتشر شده است. تمامی آمریکا پیست مسابقهٔ شما است! ماشین، موتور، قایق و هواپیما همه در اختیار شما قرار داده‌شده تا قهرمان شمارهٔ یک، کل فصل شوید!

مانند قسمت قبلی، The Crew 2 نیز همان سبک مسابقه‌ای را دنبال می‌کند. بازیکن کنترل یک مسابقه‌دهنده ناشناس را به دست می‌گیرد، کسی در کارهای مختلف تمام تلاشش را می‌کند تا تبدیل به فردی موفق شود. به‌جز پیست‌ها مسابقه‌ای که به‌طور مشخص در نقشه وجود دارند، امکان مسابقه دادن در کل شهرهای آمریکا به‌صورت آزادانه نیز وجود دارد. علاوه بر ماشین‌های حرفه‌ای و شیک، موتور، هواپیما و قایق‌های موتوری مختلفی در بازی دیده می‌شود. هرکدام از وسایل از فیزیک خاص خود برخوردار است، این یعنی با کنترل هر وسیله گیم پلی بازی تغییر خواهد کرد. بازیکن می‌تواند در یک آن، کنترلش را از یک وسیله هوایی به یک قایق منتقل کند. فضای بازی شامل چهار بخش می‌شود که هر بخش تم و استایل خود را دارد. این استایل‌ها شامل: جاده خاکی، مسابقه شهری، مسابقه حرفه‌ای و حالت آزاد می‌شود.

بازی مانند نسخه قبلی خود دارای حالت مولتی پلیر است، علاوه بر آن حالت همکاری (Co-op) نیز وجود دارد که اجازه می‌دهد دو بازیکن در مسیرهای مختلف در یک رویداد شرکت کنند. در حالت تک‌نفری شما با کامپیوتر به رقابت خواهید پرداخت.

گروه سازنده در حالی این پروژه را آغاز کردند که قصد داشتند تا بازخوردهای قسمت اول را در این یکی اجرا کنند. یکی از انتقادهای اصلی به قسمت قبل این بود که بازیکن نمی‌توانست آزادانه در محیط بازی حرکت کند. شرکت Ubisoft برای حل این مشکل، حالت داستانی بازی را کنار گذاشت و سیستم بازی را روی جهان باز بودن آن منعطف کرد. بازیکن حالا آزادانه می‌تواند در شهر حرکت کند و اگر دوست داشت مأموریت‌های بازی را انجام دهد. یکی از بسته‌های الحاقی با نام Wild Run از سمت گیمرها نظرات مثبتی دریافت کرد، چراکه مسابقات بیرون شهر و در جاده خاکی انجام می‌شود.

گرافیک بازی از قسمت قبلی بسیار بهتر شده است و موتور بازی‌سازی محیط و جو را با جزئیات بالا اجرا کرده است، حتی ابرها هم واقعی به نظر می‌رسند.

آیا حاضر هستید پا به میدان مسابقه بگذارید و از صفر تبدیل به قهرمان بی‌چون‌وچرای آسمان و زمین شوید؟ همین حالا می‌توانید بازی The Crew 2 را از وب‌سایت پارسی گیم دریافت کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
    • حجم : 25.9 گیگابایت
    • امتیاز :
    • (امتیاز 2.3 از میانگین رای 17 نفر)
    • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
    • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

    بازی های مرتبط

    arongroups

    دیدگاه کاربران

    تعداد دیدگاه کاربران: 37 دیدگاه
    • Avatar

      عبدالله

      مهمان

      آپدیت 1.27 اومده امکانش بود قرار بدین ممنون میشم

      پاسخ دهید
    مشاهده سایر نظرات :
    تعداد دیدگاه کاربران: 37 دیدگاه