Assassin's Creed Odyssey
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed کنسول‌های نسل آینده دارای چندین بازه زمانی در یک بازی خواهد بود

یحیی رحیمی 17 تیر 1397 1 دیدگاه
844 بازدید

Assassin’s Creed بازی است که تنها روی یک شهر تاریخی تمرکز دارد. مثلاً همان چیزی که در نسخه Origin دیدیم و این بازی در مصر باستان روایت داشت؛ اما هر چه فناوری بیشتر پیشرفت می‌کند، یوبی‌سافت نیز توانایی‌های خود را بالاتر می‌برد و احتمالاً چندین مکان تاریخی را در یک بازی Assassin’s Creed مشاهده کنیم.

بازیکنان در Assassin’s Creed از یک فناوری آینده‌نگرانه به نام Animus استفاده می‌کنند که توانایی سفر در زمان و بازگشت به نسل‌های گذشته را فراهم می‌کند. این دستگاه باعث بازگشت بازیکن به قرن‌های تاریخی و شهرهای بزرگ قدیمی می‌شود که یوبی‌سافت نیز با خلق دنیای جهان باز عظیمی، به جذابیت آن افزوده است.

معاون کمپانی یوبی‌سافت به نام Lionel Raynaud در گفتگویی بیان کرده است که پیشرفت‌های فناوری شاید باعث این شود که بازیکنان با استفاده از Animus به چندین دنیای جهان باز بزرگ سفر کنند:

ما فناوری خواهیم داشت که محدودیت‌های حافظه را خواهد شکست. برای مثال به دلیل فناوری جدید، ما می‌توانیم در یک بازی چندین زمان تاریخی را بگنجانیم. همین Assassin’s Creed را در نظر داشته باشید، با استفاده از Animus قادر به سفر به زمان‌های مختلف خواهید بود.

Raynaud بیان کرده است که این فناوری تنها محدود به Assassin’s Creed نخواهد بود و بازی‌های دیگری همچون Far Cry یا Watch Dogs نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و بازیکنان را به نقاط مختلف یک کشور منتقل کنند. او همچنین به دنبال گسترش ایده رئیس یوبی‌سافت مبنی بر اینکه کنسول‌های آینده مبتنی بر فضای ابری خواهند بود است. پردازش ابری از فنّاوری‌های جدیدی است که در حال گسترش در صنعت بازی‌های ویدئویی است و این موضع محدودیت سخت‌افزاری را از بین خواهد برد.

نسخه بعدی بازی Assassin’s Creed، Odyssey نام دارد که داستان را به یونان باستان و جنگ Peloponnesian می‌برد. بازیکنان قادر به انتخاب جنسیت بازیکن اصلی خواهند بود و همچنین کنترل بیشتری روی دیالوگ‌ها نیز خواهند داشت. گفته می‌شود که Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه