یحیی رحیمی

Hitman 2 دارای 6 مکان اولیه در ابتدای انتشار بازی خواهد بود

یحیی رحیمی 17 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,009 بازدید

Hitman از سال‌های دور بازی محبوبی بوده است و با انتشار هر نسخه، بسیاری را به خود کشانده است. IO Interactive که سازنده این بازی است با انتشار Hitman 1 همه‌چیز را دوباره از نو شروع کرد و البته این بازی زیاد هم به مذاق طرفداران خوش نیامد و حتی منتشرکننده بازی حاضر به انتشار نسخه بعدی نشد. Hitman 2 بالاخره در کنفرانس E3 امسال معرفی شد. ویژگی‌ها و گستردگی بیش‌ازحد آن مورد تحسین قرار گرفت.

افرادی که در کنفرانس E3 بودند، شانس تجربه Hitman 2 را پیدا کردند و این بازی بسیاری را تحت تأثیر قرارداد. اولین مرحله بازی در شهر میامی جریان دارد و این مرحله هر چه را از Hitman بخواهید همانند: تغییر لباس، دنیایی پر جزئیات و همچنین از پا درآوردن آشپز با ماهی یخ‌زده را در بردارد. سؤالی که وجود دارد این است که در زمان انتشار بازی چه مقدار از تجربه کلی را مشاهده خواهیم کرد و چه مکان‌هایی در بازی حاضر خواهند بود؟ IO Interactive به این سؤال پاسخ داده است:

ما شش مکان و شهر تائید شده در Hitman 2 داریم که دقیقاً بعد از انتشار بازی در تاریخ 13 نوامبر 2018 قابل‌دسترسی و بازی خواهند بود. همچنین مرحله‌های متعددی در مکان‌های گفته‌شده وجود خواهند داشت (هر شهر دارای یک مرحله نخواهد بود).

مراحل گفته‌شده شامل: مراحل اصلی، قراردادهای ترور و اهداف انحرافی می‌شود. درنتیجه شما آزاد هستید تا هر مقدار زمان که بخواهید در یک شهر سپری کنید و کاملاً به ریز و بم‌های یک شهر وارد شوید. حالت جدیدی به نام Sniper Assassin mode به بازی اضافه‌شده است که به حالت Co-Op نیز در دسترس است. این قابلیت تنها با پیش‌خرید بازی در دسترس خواهد بود. در این حالت به مکانی در خانه‌ای بزرگ منتقل می‌شوید و باید توسط تک‌تیرانداز خود، 3 هدف مشخص‌شده را از پا درآورید.

در حالت تک‌تیرانداز قادر به حرکت نخواهید بود و می‌توانید به‌نوعی به سمت اهداف تیراندازی کنید که در بوته یا گوشه‌ای بیفتند و از دید بقیه دور باشند. گفته می‌شود که Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.