یحیی رحیمی

صداپیشه Geralt: بازی Witcher 4 باید تنها روی Ciri تمرکز کند

یحیی رحیمی 16 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,200 بازدید

استدیو CD Projekt RED مدتی است که هرگونه شایعات در مورد The Witcher 4 را رد می‌کند و به نظر نمی‌رسد که خبری از توسعه این نسخه به گوش برسد. طرفداران بازی اما به Witcher 3 راضی نیستند و عطش آن‌ها هنوز خاموش نشده‌اند و همه انتظار نسخه دیگری از بازی رادارند. این دفعه اما شخصیت اصلی باید Ciri باشد!

Doug Cockle که صداپیشه شخصیت Geralt است در گفتگو با وب‌سایت Gamereactor و در جواب به سؤال اینکه آیا حضور Geralt در بازی Soul Calibr 6، آخرین حضور او به‌عنوان یک شخصیت در بازی‌های ویدیوی است یا خیر؟ گفت:

اگر منظور شما The Witcher 4 است. من تنها می‌توانم بگویم که هیچ ایده‌ای در مورد آن ندارم. همچنین فکر می‌کنم که احتمال وجود آن نیز وجود دارد. این نظر شخصی من است و CD Projekt RED به‌خوبی کارش را بلد است و هیچ‌چیزی در مورد برنامه‌های آن‌ها ندارم. اگر به‌جای CD Projekt Red بودم، The Witcher 4 را تنها با تمرکز روی Ciri می‌ساختم.

او در ادامه بیان کرد که Ciri در Witcher 3 صحبت‌هایی در مورد حضور در دنیاهای دیگر بیان می‌کند و با توجه به اینکه Cyberpunk 2077 نیز در حال ساخت است، خلق بازی که Ciri بتواند در آن دنیاها نیز حضورداشته باشد، بسیار جذاب و باحال خواهد بود.

همه می‌دانیم که Witcher 4 به‌طورقطع درحال‌توسعه نیست؛ اما انتخاب Ciri به‌عنوان شخصیت اصلی داستان همیشه از آرزوهای طرفداران این سری محبوب بوده است. بیان این صحبت‌ها عجیب نیست و انتخاب دخترخوانده Geralt به‌عنوان نقش اصلی همیشه در بین گفتگوهای طرفداران Witcher مطرح بوده است و می‌توان گفت که Ciri واقعاً یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های این بازی است.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.