یحیی رحیمی

آپدیت ماه ژوئیه کنسول Xbox One با افزودن ویژگی‌های جدیدی منتشر شد

یحیی رحیمی 16 تیر 1397 بدون دیدگاه
569 بازدید

خردادماه شلوغی برای صنعت بازی‌های ویدیویی و کمپانی‌های بزرگ بود و همه تمرکزها روی رخداد E3 بود. مایکروسافت نیز از این قاعده استثنا نیست و البته این موضوع باعث عدم به‌روزرسانی کنسول دوست‌داشتنی‌شان نشده است. آپدیت ماه ژوئیه کنسول Xbox One با افزودن قابلیت‌های جدیدی برای جستجو محتواهای درخواستی و همچنین بهبودهای کلی، حالا آماده دانلود و نصب روی کنسول شما است.

قابلیت جدید این کنسول، Fast Start یا شروع سریع نام دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا با سرعتی بسیار سریع‌تر نسبت به گذشته بازی را اجرا کند. Fast Start با تعیین فایل‌هایی که باید در ابتدا اجرا شوند و دسته‌بندی آن‌ها، اجرا بازی بعد از دانلود را بسیار سریع‌تر انجام می‌دهد. به قولی بخش‌های اولیه بازی دانلود و اجرا می‌شوند و بقیه نیز در پشت زمینه کنسول دانلود می‌شوند و دیگر نیازی نیست تا پایان دانلود برای اجرا بازی صبر کنید.

ویژگی دیگری که اضافه‌شده است، دسته‌بندی بازی‌ها و برنامه‌ها است. مایکروسافت قابلیت جدیدی به نام گروه‌ها را به Xbox One افزوده است و با استفاده از آن می‌توانید بازی‌ها و محتواهای موردعلاقه خود را در یک گروه مشخص قرار دهید و همه را یکجا جمع کنید. هر نامی که دوست دارید را می‌توانید روی گروه بگذارید. این گروه‌ها به اکانت Xbox Live شما متصل هستند، درنتیجه همه‌جا می‌توانید گروه‌های خود را همراه داشته باشید.

گزینه‌های جدیدی برای جستجو اضافه‌شده‌اند و از حالا با فشردن دکمه Y در هرکجای داشبورد که باشید، می‌توانید به جستجو بپردازید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد از تنظیمات داخل کنسول تا محتواهای Store را جستجو کنید. ویژگی دیگر این آپدیت، میکس کردن کنترل‌کننده‌های مختلف با همدیگر است. اگر دسته کنترل خود را به دستگاه متصل کرده‌اید و همچنین یک پد لمسی نیز به دستگاه متصل است، حالا می‌توانید از هر دو آن‌ها برای کنترل بازی استفاده کنید.

قابلیت شروع سریع

ویژگی آخری افزودن قابلیت تمام صفحه به بخش Broadcast است و از این به بعد می‌توانید به‌وسیله وب کم خود به‌صورت کاملاً تمام صفحه با بقیه به گفتگو بپردازید. بهبودهای زیادی در بخش Broadcast انجام‌گرفته است و همچنین کیفیت تصاویر نیز بالاتر رفته است.

منبع: Xbox Wire

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.