یحیی رحیمی

Battlefield 5 با 8 مد Multiplayer مختلف عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 16 تیر 1397 بدون دیدگاه
763 بازدید

Battlefield 5 آخرین نسخه از سری بازی‌های Battlefield ساخته کمپانی DICE است. این بازی در مورد جنگ جهانی دوم و اتفاقات تاریخی جنگ با نازی‌ها است. همان‌طور که احتمالاً خبر داشته باشید، این بازی به‌صورت فصل فصل عرضه خواهد شد و در ابتدا تنها چند نبرد در اختیار بازیکنان خواهد بود. به نظر می‌رسد که Battlefield 5 در آخرین مراحل ساخت خود قرار داشته باشد و در حال تست و آزمایش‌های اولیه باشد.

این تست‌ها به‌صورت محدود و توسط بعضی بازیکنان انجام می‌گیرد و بازیکنان تیراندازی و دیگر ویژگی‌های جدید بازی را امتحان می‌کنند. همان‌طور که گفته شد تنها 2 بخش از داستان کلی بازی در ابتدای انتشار قابل‌دسترسی خواهد بود و به نظر می‌رسد که بخش Multiplayer بازی نیز دارای 8 مد متفاوت برای طرفداران بازی باشد.

بر اساس گفته‌های یکی از کاربران Reddit به نام turntrout101، منو بازی در Battlefield 1 دارای متنی است که تائید کننده وجود مدهای Conquest، Domination، Frontlines، Team Deathmatch و Breakthrough باشد. این تنها 5 مد موجود در بازی است و سه مد دیگر هنوز معرفی نشده‌اند و به نظر می‌رسد که مدهای جدیدی در تاریخ این سری از بازی‌ها باشند. البته این احتمال وجود داری که مدهایی همانند Final Stand و Airborne به‌صورت جدا از داستان اصلی موجود باشند.

با توجه به اینکه گفته‌های بیان‌شده رسمی نیستند، نمی‌توان آن‌ها را زیاد جدی گرفت. باید منتظر تأییدیه DICE در مورد تعداد مدهای موجود در بازی باشیم. البته تنها سه مد Conquest، Team Deathmatch و Operations کار بازیکنان را راه خواهند انداخت و نیاز زیادی به دیگر مدهای دیگر وجود ندارد. گفتنی است که Battlefield 5 در تاریخ 16 اکتبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما به کدام‌یک از مدهای بازی علاقه‌مند هستید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.