یحیی رحیمی

Odyssey زیباترین نسخه Assassin’s Creed ازلحاظ گرافیکی خواهد بود

یحیی رحیمی 16 تیر 1397 بدون دیدگاه
931 بازدید

جزئیات زیادی در کنفرانس خبری بازی Assassin’s Creed Odyssey رونمایی شد و ویژگی‌های جدید بسیار قابل‌توجه بودند. تغییرات به وجود آمده باعث تبدیل بازی به یک اکشن نقش‌آفرینی با ویژگی‌هایی همچون انتخاب دیالوگ‌ها و داستان‌های رمانتیک بود. تغییرات زیادی در این نسخه از بازی اعمال‌شده است و چیزی که بیشتر چشم ما را گرفت، تغییرات گرافیکی و جلوه‌های ویژه بازی بود که بسیار زیبا به چشم می‌آمد.

به نظر می‌رسد که بقیه نیز چنین نظری داشته باشند و Scott Phillips که کارگردان بازی است نیز بیان کرده است که یوبی‌سافت نظرات زیادی در مورد اینکه Odyssey زیباترین نسخه Assassin’s Creed است دریافت کرده است. او در این مورد گفت:

ما بازخوردهای فراوانی را در مورد اینکه این نسخه از بازی زیباترین Assassin’s Creed ساخته‌شده است دریافت می‌کنیم. من با همه آن‌ها موافقم و بازی واقعاً زیبا به نظر می‌رسد.

Assassin’s Creed Odyssey برای کنسول‌های قدرتمند PS4 Pro و Xbox One X نیز منتشر خواهد شد. Phillips در مورد اجرا بازی روی PS4 Pro عنوان کرد که بازی را سه هفته پیش روی آن کنسول اجرا کرده است و واقعاً بسیار زیبا بوده است. در سؤالی دیگر از او، بهبودهای گرافیکی بازی روی کنسول Xbox One X پرسیده شد و او در پاسخ بیان کرد که هنوز معلوم نیست که آیا بازی دارای رزولوشن 4K و همچنین فریم ریت 60 فریم بر ثانیه باشد.

همان‌طور که می‌دانید، بعضی از بازی‌ها روی کنسول‌های مختلف دارای گرافیک و فریم ریت متفاوت هستند و همین باعث ایجاد کل‌کل بین طرفداران دو کنسول می‌شود. Phillips در این مورد بیان کرد که بازی روی همه پلتفرم‌ها به فریم ریت تعیین‌شده خواهد رسید و به‌صورت روانی روی همه دستگاه‌ها اجرا خواهد شد. به نظر می‌رسد که صحبت‌های او به معنی اجرای بازی روی فریم ریت 30 و رزولوشن 1080 در پلتفرم‌های PS4 و Xbox One باشد.

با توجه به گفته‌ها Assassin’s Creed Odyssey زیباترین نسخه بازی است و این زیبایی تنها مربوط به جنبه تکنیکی کار نمی‌شود زیرا که نسخه Origins نیز از این نظر بسیار زیبا بود. چیزی که در مورد Assassin’s Creed Odyssey فرق دارد آن است که بسیار پررنگ‌تر و شاداب‌تر است. گفتنی است که Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.