یحیی رحیمی

PlayerUnknown’s Battlegrounds به رکورد 8 میلیون بازیکن روی Xbox One دست‌یافت

یحیی رحیمی 13 تیر 1397 بدون دیدگاه
823 بازدید

همه از محبوبیت PlayerUnknown’s Battlegrounds یا PUBG خبردارند. عده‌ای تلاش دارند که موفقیت‌های بزرگ این بازی را نادیده بگیرند و به قولی زنده سرش را زیر آب کنند که البته هیچ فایده‌ای بر روند محبوبیت و فروش این بازی ندارد. PlayerUnknown’s Battlegrounds به رکوردهای مختلفی از زمان انتشار خود دست‌یافته است و شاید کسب بیشترین افراد آنلاین در شبکه استیم بزرگ‌ترین رکورد برای این بازی باشد.

Xbox Wire در آخرین گفته‌های خود به موفقیت PlayerUnknown’s Battlegrounds اشاره‌کرده است و این بازی سبک Battle Royale، موفق به کسب 8 میلیون بازیکن در کنسول Xbox One شده است. در نظر داشته باشید که این رقم در ماه مارس 2018، تنها 5 میلیون نفر بود و PUBG نرخ جذب مخاطب فوق‌العاده‌ای داشته است.


مایکروسافت برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، کنسول Xbox One X با باندل PlayerUnknown’s Battlegrounds را عرضه کرده است. این کنسول دارای یک ترابایت حافظه داخلی است و همچنین یک دسته وایرلس را نیز همراه خود دارد. خرید این باندل همچنین 1 ماه استفاده رایگان از سرویس‌های Xbox Game Pass و Xbox Live Gold را به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود که قیمت این باندل 500 دلار است و از این هفته در سراسر جهان قابل خریداری خواهد بود.

PUBG Corp که سازنده PlayerUnknown’s Battlegrounds است، مدتی است تیتر اول اخبار را به خود اختصاص داده است. این کمپانی شکایتی علیه Epic Games و بازی Fortnite تنظیم کرده بود و ادعا داشت که این بازی المان‌های PUBG را کپی کرده است و شباهت‌های زیادی به بازی آن‌ها دارد. PUBG Corp در آخر شکایت خود را پس گرفت و هیچ‌گونه صحبتی نیز در مورد دلیل آن به زبان نیاورد. خوشحال می‌شویم به‌عنوان یک طرفدار PUBG از تجربه‌های خودتان برایمان بگویید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.