یحیی رحیمی

بازی Metro Exodus دارای گرافیکی فوق‌العاده روی Xbox One X خواهد بود

یحیی رحیمی 13 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,014 بازدید

سری بازی‌های Metro همیشه حمایت خوبی از پلتفرم Xbox به عمل آورده است. آن‌ها کارشان را با بازی اختصاصی Metro 2033 برای کنسول Xbox 360 شروع کردند. همچنین Metro Exodus نیز کنفرانس سال پیش مایکروسافت در رویداد E3 نمایش نشان داده شد. این بازی امسال نیز در مراسم E3 حاضر بود و به نظر علاقه این سری به برند Xbox ادامه‌دار باشد.

یکی از توسعه‌دهندگان بازی اخیراً در مصاحبه‌ای طولانی با مجله رسمی Xbox بیان کرده است که Metro Exodus روی کنسول Xbox One X فوق‌العاده به نظر می‌رسد و قدرت اضافه این کنسول باعث پیش افتادن آن از دیگر رقیبان خود شده است. همچنین این کنسول به توسعه‌دهندگان 4A Games اجازه داده است تا ازنظر تکنیکی به جایگاهی دست یابند که هیچ‌گاه قادر به آن نبودند. او در این مورد گفت:

به‌طورکلی می‌توان گفت که هدف 4A آن است که از آخرین جزئیات و قطره‌های یک سخت‌افزار، بهترین استفاده را ببرد. Xbox One X به ما اجازه می‌دهد که کارهایی انجام دهیم که مطمئنم با هیچ‌کدام از دیگر سخت‌افزارها نمی‌توانستیم انجام دهیم. برای مثال ما بازی را باکیفیت طبیعی 4K در Xbox One X اجرا می‌کنیم و همچنین HDR را نیز نباید فراموش کرد. من مطمئنم که بازی در تمامی پلتفرم‌ها عالی خواهد بود اما اطمینان دارم که بازی روی Xbox One X بسیار بهتر خواهد بود.

ما می‌خواستیم که حس گذشت زمان را در بازی ایجاد کنیم. شما روزهایی را داخل بازی سپری خواهید کرد، بدون آنکه هیچ‌گونه مرحله‌ای به شما داده شود. می‌توانید از خانه‌های استراحت برای سریع کردن گذر زمان استفاده کنید. همچنین به این راحتی نیست که وسط روزبه مقر دشمن بروید و باید حواستان به زمان بیشتر جمع باشد. تاکتیک مبارزه در دستان شما است و هر طور که می‌خواهید می‌توانید مراحل را به پایان برسانید.

با مترو ما همیشه تلاش داریم که بازیکنان را در آن‌طرف آرامش قرار دهیم و این بازی است که باید همیشه حس استرس را در هر ثانیه‌ای از آن درک کنید. باید این حس را داشته باشید که خدای من چگونه نجات پیدا کردم! حملات تا آخرین گلوله و آخرین فیلتر ماسک اکسیژنتان ادامه خواهد داشت.

Metro Exodus با توجه به صحبت‌های بیان‌شده بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بازی با استفاده از ویژگی‌های جذاب نسخه‌های پیشین خود به دنبال فتح قله‌های جدیدی است و گیم پلی نشان داده‌شده در کنفرانس E3 نیز همین موضوع را تائید می‌کند. گفتنی است که Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.