یحیی رحیمی

با استفاده از سیستم موجود در Cyberpunk 2077 موفق به تغییر فکر افراد خواهید بود

یحیی رحیمی 11 تیر 1397 بدون دیدگاه
760 بازدید

بعد از 5 سال که CD Projekt RED در مورد بازی سکوت را پیشه کرده بود. بالاخره جزئیات زیادی از Cyberpunk 2077 را دیدیم. در میان تمامی اخبار و جزئیات بیان‌شده از بازی، شاید جذاب‌ترین آن‌ها انتخاب چندین کلاس بازی بود. Cyberpunk 2077 به‌جای آنکه بازیکنان را مجاب به انتخاب یک کلاس از بازی و آن‌ها را مجبور به ماندن با آن تا آخر بازی کند؛ به بازیکن اجازه می‌دهد که شخصیت خود را همان‌طور که دوست دارد بسازد.

Max Pears که طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077 است در مورد این سیستم صحبت‌هایی را بیان کرده است و جزئیات جالبی را به اشتراک گذاشته است. او مثالی از نحوه کارکرد این سیستم و همچنین موقعیت‌هایی که با استفاده از آن می‌توان پیش آورد را بیان کرده است:

ما یک کلاس سیستمی واقعاً جالب و جذاب داریم و این اجازه می‌دهد که شخصیت‌های مختلفی با ویژگی‌هایی همچون Netrunner، تکنسین و Solo داشته باشیم. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای توانایی‌های مختلف خواهند بود. یک Netrunner توانایی هک کردن مغز افراد را خواهد داشت و این دقیقاً چیزی بود که در دمو E3 2018 بازی دیدیم.

شما مشاهده کردید که ما نگهبان ویژه را از پا درآوردیم و مغز و فکر او را هک کردیم و همین موضوع باعث باز شدن مسیرهای مختلفی برای بازیکن شد. هر کلاس دارای ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود. مهم اینجاست که ترکیب این قابلیت‌هاست که Cyberpunk شمارا تشکیل می‌دهد و این واقعاً جذاب است.

این موضوع حداقل در تئوری جالب به نظر می‌رسد و البته CD Projekt RED نیز بارها توانایی‌های خود را با سری بازی‌های Witcher ثابت کرده است و شکی در به عمل آوردن این ایده‌ها نداریم. هنوز نمی‌دانیم که Cyberpunk 2077 کی منتشر خواهد شد اما شایعاتی وجود دارد که استدیو بازی به دنبال انتشار آن برای نسل آینده کنسول‌ها است. Cyberpunk 2077 در آینده ای عجیب جریان دارد و شهر بزرگ آن پر از هیجان های مختلف برای عاشقان بازی های ویدیویی است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.