یحیی رحیمی

نسخه PC بازی The Crew 2 با مشکلاتی همچون وصل نشدن به Uplay و استیم مواجه شده است

یحیی رحیمی 9 تیر 1397 1 دیدگاه
3,105 بازدید

بعد از سال‌ها انتظار بالاخره یوبی‌سافت، تصمیم به انتشار The Crew 2 گرفت. این بازی در سبک ماشین‌سواری و مسابقه است و موفق به کسب نمرات مناسبی نیز از جانب منتقدان شده است. چند روزی از انتشار The Crew 2 می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که کاربران پلتفرم PC با مشکلاتی در زمینه اجرا بازی مواجه شده‌اند. بسیاری گزارش داده‌اند که سیستم جفت سازی و اتصال دو سرویس Uplay و Steam به‌درستی کار نمی‌کند.

بسیاری از بازیکنان در هنگام اجرا بازی با پیام نیاز به کد فعال‌سازی مواجه شده‌اند و این پیام به معنی آن است که بازی را خریداری نکرده‌اند و باید فعال‌سازی شود؛ درحالی‌که چنین مشکلی وجود ندارد و سیستم به‌درستی همگام‌سازی نشده است. تعدادی از بازیکنان به دلیل مشکل به وجود آمده، قادر به اجرا بازی نبوده‌اند. مشکل اصلی آن است که رفع اتصال به Uplay نیاز به زمان زیادی دارد و دلیل آن نیاز به همکاری کمپانی Valve برای برطرف کردن این مشکل است.

یوبی‌سافت نیز در این زمینه بیانیه‌ای منتشر و بیان کرده است که از این مشکل باخبر است و در حال همکاری با استیم برای رفع مشکل پیش آمده است و در صورت برطرف شدن آن خبر داده می‌شود. به نظر می‌رسد تا رفع این مشکل باید به انجام بازی‌های دیگر بپردازید. شاید Hollow Knight بد نباشد! البته از منتشرکنندگان درخواست داریم دست از سر بازی‌هایی که تنها به‌صورت آنلاین اجرا می‌شوند بردارند و کمی به فکر حالت آفلاین نیز باشند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    دقیقا!

    مهمان

    دست از سر بازی‌هایی که تنها به‌صورت آنلاین اجرا می‌شوند بردارند و کمی به فکر حالت آفلاین نیز باشند

    دقیقا!
    برای اکثریت ما در داخل کشور همینطور است.
    بازی که انلاین شد ، یعنی بگرد دنبال بازی دیگری!

    پاسخ دهید