Control
jonathanofrivia

هر آنچه از Control بازی جدید Remedy می‌دانیم

jonathanofrivia 24 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,653 بازدید

در کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2018 بازی‌های زیادی معرفی شد؛ اما نکته عجیب معرفی بازی جدید استدیو Remedy سازنده عناوینی مانند Quantum Break و Alan Wake است. نام این بازی Control است و قرار است توسط 505 Games در سال 2019 عرضه شود. شخصیت اصلی بازی یک زن است که دشمنانش را با یک اسلحه تغییر شکل‌دهنده نابود می‌کند.

تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شد، شباهت غیر قابل انکار بازی را به Quantum Break که شامل کنترل اشیا و تغییر شکل آن‌ها بود را نشان می داد. تریلر تم عجیبی داشت و در آن شخصیت اصلی با کنترل اشیا در مدت زمان محدود و شناور شدن در هوا دشمنان خود را نابود می کرد.

Control

در گزارش رسمی که از بازی منتشر شده آمده است:

پس از اینکه یک آژانس محرمانه در نیویورک توسط گروهی مورد تهدید قرار می گیرد، بازیکنان در نقش جسی فادن، مدیر جدید که در تلاش برای به دست آوردن کنترل است، بازی می‌کنند. بازی تجربه‌ای سند باکس را ارائه می‌دهد که با موتور اختصاصی Northlight ساخته‌شده است که بازیکنان را در ترکیبی از توانایی‌های فرا طبیعی، محیط‌های قابل تغییر و واکنش پذیر در مبارزات، در دنیای عمیق و مرموز به چالش می کشد.

استدیو Remedy که برای چند سال به طور انحصاری با مایکروسافت کار می کرد، اما به طور تعجب‌آوری بازی جدید خود را در کنفرانس سونی به نمایش گذاشت. همچنین اعلام شده که توسعه‌دهندگان Quantum Break و Alan Wake در حال کار روی پروژه دیگری هستند، اما جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.