یحیی رحیمی

هر آنچه از The Last of Us Part 2 در کنفرانس E3 دیدیم: این Ellie خشن!

یحیی رحیمی 23 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,557 بازدید

استدیو Naughty Dog در کنفرانس صبح زود سونی تریلر و گیم پلی جدیدی را از بازی The Last of Us Part 2 رونمایی کرد. این سومین تریلر اکشن بازی است و همان خشونت و جدال‌های مرگباری که از این فرانچایز در نظر داشتیم را نشان می‌دهد اما شروع تریلر با حضور Ellie در یک رقص و کاملاً آرام شروع می‌شود.

سونی معرفی The Last of Us Part 2 را در یک کلیسا ساخته‌شده در یک چادر و با نمایش موزیکال آهنگ‌ساز بازی آغاز کرد. سپس جلوه‌هایی از بازی را مشاهده کردیم که نشان از حضور Ellie و دوستش Jessie کنار دیواری ازگل‌ها و در یک مراسم رقص می‌داد. به نظر می‌رسد که Joel نیز در بازی حاضر باشد زیرا که Jesse با یاد از پدر Ellie و گفتن اینکه او غرغرو است و مدام به او گیر می‌داده است نوید حضور Joel را می‌داد.

بعدازآن است که باشخصیت دیگری به نام Nina آشنا می‌شویم که Ellie را به صحنه رقص می‌برد و او را می‌بوسد و بعدازآن است که دوربین کات می‌خورد و Ellie را نشان می‌دهد که گردن مردی را می‌فشارد و در حال خفه کردن او است. ازآنجاست که Ellie تلاش می‌کند راه خود را میان چندین دشمن باز کند. او به‌طور مخفیانه از کنار چندین دشمن او می‌گذرد و چندین نفر از آن‌ها را به‌وسیله تیر و کمان خود زمین می‌زند اما بالاخره گیر می‌افتاد و آنجاست که مجاب به از پا درآوردنشان با تفنگ خود می‌شود.

جدیدترین ویژگی که به بازی اضافه‌شده است، پنهان شدن زیر ماشین است. او ازآنجا به‌صورت یک زن شلیک می‌کند و سپس به سمت یک لوازم‌آرایش فروشی فرار می‌کند و گروهی از دشمنان نیز به دنبال او. Ellie سریعاً تیرکمان جدیدی به پا می‌کند و وقتی زمان به آخرین فرد می‌رسد، به‌وسیله چاقوی بزرگی به گردن او می‌افتد.

Ellie نسبت به نسخه پیشین بسیار سریع‌تر حرکت می‌کند و یک جنگنده به‌تمام‌معنا است. او علاوه بر سلاح‌های مهیب خود توانایی پریدن روی دشمنان را دارد و هوش او قابل‌تحسین است. تریلر منتشرشده در E3 بسیار پر جزئیات بود اما شخصیت اصلی بازی اول، Joel، را مشاهده نکردیم. به‌هرحال Ellie دقیقاً مشابه آن چیزی که Joel در نسخه اول پوشیده بود، لباس‌به‌تن کرده است و احتمالاً شیوه او برای یاد کردن از Joel است. Joel بدون شک در این نسخه از بازی نیز شرکت خواهد داشت و از حرف‌های گفته‌شده مشخص بود.

تریلر از قبلی‌های خود بسیار خشن‌تر بود و مبارزات تک‌به‌تک و نزدیکی را نشان می‌داد که اغلب به‌طور فاجعه‌آمیزی پایان می‌یافتند. ما Ellie را دیدیم که یک تبر به‌صورت دشمن خود پرتاب می‌کند و در آن گیر می‌کند. Ellie را مشاهده کردیم که تیرهای متمادی را به‌سوی سینه دشمنش پرتاب می‌کند و خشمش خاموش نمی‌شود. مشخص است که قسمت دوم بازی ادامه‌ای قوی برای خشونت است و مشخص نیست که Naughty Dog با گنجاندن چنین خشونتی چه در سر دارد.

اسکرین شات هایی از The Last of Us Part 2 منتشر شده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. تاریخ انتشار این بازی نیز مانند دیگر بازی‌های معرفی‌شده سونی مشخص نیست و باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. همان‌طور که می‌دانید این بازی نیز تنها برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.