death-stranding
یحیی رحیمی

هر آنچه از Death Stranding در کنفرانس E3 سونی دیدیم: قهرمانی در بازی مرگ

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
989 بازدید

همه ما منتظر جزئیات کامل جدیدتری ساخته کوجیما و Death Stranding بودیم. سونی صبح امروز جزئیات کامل این بازی را با نمایش تریلر و همچنین گیم پلی اعلام کرد. شخصیت اصلی داستان را در تریلر می‌بینم که در حال گشت‌وگذار در دامنه وسیع کوه‌های بارانی اما تریلر مانند دیگر بازی‌های کوجیما با یک متن و پیام عجیب آغشته شده است.

شخصیت بازی که Norman Reedus وظیفه نقش‌آفرینی آن را بر عهده بوده است، به نظر می‌رسد که دارای یک خال‌کوبی اسکلت روی دستش باشد و ویدیو بعدازآن است که به محیط‌های متنوع بازی وارد می‌شود. گیم پلی او را نشان می‌دهد که در حال عبور از رودخانه‌ها، بالا رفتن از تپه‌ها و گذار از کنار هواپیماهای گران‌قیمت است. سپس او را بدون لباس و زیر بارانی مشاهده می‌کنیم و هر چه قدر او بیشتر راه می‌رود، جعبه‌های بیشتری را به دست می‌گیرد و روی پشتش قرار می‌دهد.

متن عجیب گفته‌شده این پیام بود: دستت زندگی‌ات را به من بده، دستت را در مرگ به من بده، دست تنت را به من بده، روحت را به من بده. پس‌ازآن است که شخصیت اصلی داستان را به همراه یک زن مشاهده می‌کنیم که به او در پنهان شدن از دید دشمنان کمک می‌کند. در آخر مشاهده می‌کنیم که او دستگاهی در پشتش قرار می‌دهد و موجودات عجیب‌وغریبی جلو رویش قرار می‌گیرند. هنگامی‌که او و همان کودک دیده‌شده در توییت های کوجیما از کنار آن موجودات عبور می‌کنند، به‌یک‌باره دیده می‌شوند و به زمین کشیده می‌شوند و این همان‌جایی است که تریلر پایان می‌یابد.

کوجیما اما در وبلاگ بازی جزئیاتی از گیم پلی را رونمایی کرده است. او در این مورد بیان کرد که آنچه در قسمت‌های پایانی تریلر مشاهده کردیم، گیم پلی واقعی بازی است. شخصیت اصلی بازی Sam نام دارد و توسط Norman Reedus بازی شده است و شبیه هیچ قهرمانی که تابه‌حال دیده‌اید نیست. Sam مرد کاری است و اشتیاق زیادی به کارهای خود دارد. کوجیما در مورد دو شخصیت دیگر حاضر در تریلر بیان کرد که یکی از آن‌ها توسط Lea Seydoux بازی شده است که با فیلم‌هایی چون Mission Impossible: Ghost Protocol شناخته می‌شود.

همچنین دیگر شخصیت نیز توسط Lindsay Wagner بازی شده است که فیلم‌های درخشانی چون مرد شش میلیون دلاری را در کارنامه خود دارد. کوجیما بیان کرده است که اسکن سه‌بعدی Wagner به‌گونه‌ای بوده است که بتوانیم نسخه‌ای جوان‌تر از او را در بازی بسازیم و دقیقاً همان چیزی بود که در تریلر مشاهده کردیم. او همچنین بیان کرده است که بازیگران دیگری در بازی حاضر هستند که به‌مرور از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. می‌توانید تصاویر منتشر یافته توسط خود کوجیما از این شخصیت‌ها را نیز مشاهده کنید.

او همچنین بیان کرده است که از کار با این بازیگران بسیار لذت برده است و همچنین بازار و فروش احتمالی بالای بازی نیز اهمیت زیادی برای او ندارد و آنچه منبع انگیزه او بوده است، آن الهام و قدرت خلاقیتی است که او از Death Stranding گرفته است. توسعه بازی هنوز ادامه دارد و تاریخ مشخصی برای این بازی در دسترس نیست. همان‌طور که می‌دانید، Death Stranding تنها برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.