Beyond Good and Evil 2
یحیی رحیمی

اطلاعات جدید از بازی Beyond Good & Evil 2 منتشر شد: بازگشت Jade به بازی

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,144 بازدید

یوبی‌سافت در کنفرانس خبری دیشب خود با انتشار ویدیویی سینمایی از بازی Beyond Good & Evil 2 همه را میخکوب کرد. ویدیو البته جزئیات زیادی در مورد خط داستانی و همچنین گیم پلی بازی رونمایی نکرد اما چهره‌های آشنایی را از Good & Evil 1 دیدیم و به نظر می‌رسد که بازی ارتباط قوی‌تری به نسخه پیشین خود نسبت به آنچه فکر می‌کردیم دارد.

تریلری که می‌توانید در زیر نیز مشاهده کنید، با یک کشتی که در حال سفر میان حلقه‌های یخی که مشابه با سیاره زحل است شروع می‌شود. ما توانستیم که نگاهی به داخل کشتی بیندازیم و مشاهده کردیم که افراد داخل کشتی توسط آشپزی و فلفل معجزه‌آسا چیلی مسموم و مریض شده‌اند. تریلر سپس آشپز را مورد سؤال قرار می‌دهد و همین‌جا است که Pey’j، شخصیت وحشی نسخه اولیه Beyond Good and Evil را مشاهده می‌کنیم.

تریلر که پیش می‌رود، کشتی را مشاهده می‌کنیم که توسط موجی از یخ ضربه می‌بیند و این ضربه با موج‌های بعدی دیگر ادامه می‌یابد. ویدیو با نشان دادن گروه داخل کشتی پایان می‌یابد و مشاهده می‌کنیم که کشتی دارای 2 سرباز سرتاپا مسلح و همچنین رهبر آن‌ها Jade است که در نسخه اول شاهد او بودیم. در حال حاضر نامشخص است که چگونه Pey’j و Jade به خط داستانی Beyond Good & Evil 2 واردشده‌اند.

یوبی‌سافت هنوز چیزی در مورد خط داستانی بازی رونمایی نکرده است. توسعه‌دهنده بازی پیش‌تر بیان کرده بود که این نسخه با اتفاقاتی که دقیقاً بعد از به دنیا آمدن Jade می‌افتد گره‌خورده است. یوبی‌سافت دیشب Joseph Gordon بازیگر فیلم‌های Snowden و Don Jon را روی صحنه آورد و او نیز در مورد بازی صحبت‌هایی بیان کرد. کمپانی سرگرمی او که HitRecord نام دارد با یوبی‌سافت هم تیم شده و به این کمپانی برای توسعه بازی‌ها کمک خواهد کرد.

روند کاری آن‌ها به این صورت است که همه می‌توانند موسیقی یا تصاویری از Beyond Good & Evil 2 بسازند و در HitRecord آپلود کنند. بعد از مدتی این کمپانی یک دمو درست خواهد کرد و به یوبی‌سافت می‌فرستد. بعدازآن است که HitRecord موسیقی بازی و همچنین تصاویر هنری را نهایی می‌کند و یوبی‌سافت از آن‌ها در بازی استفاده خواهد کرد و همچنین سازندگان این محتواها نیز دستمزد خود را دریافت می‌کنند.

Beyond Good & Evil 2

Beyond Good & Evil 2 بازیکنان را در نقش‌های موردعلاقه خودشان قرار خواهد داد و شخصی‌سازی شخصیت اصلی بر عهده خود کاربر خواهد بود. نژاد، جنسیت یا حتی انسان یا پرنده بودن شخصیت اصلی در دستان شما است. بازیکنان در نقش دزد دریایی قادر به گشت‌وگذار در سیاره و فرود آمدن روی کشتی‌های دشمنان خود خواهند بود. بازی به نسخه اولیه خود وابسته است و دریکی از منظومه‌های شمسی به نام System 3 روایت می‌شود.

گفته می‌شود که مکانیسم دوربین موجود در نسخه اول نیز به این بازی انتقال‌یافته است و با استفاده از آن قادر به تهیه تصاویر و تحلیل محیط پیرامون خودخواهید بود. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست ولی می‌توانید در برنامه Space Monkey در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.