یحیی رحیمی

بازی Wolfenstein Youngblood معرفی شد: تاریخ انتشار 2019

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 1 دیدگاه
2,461 بازدید

Bethesda در کنفرانس دیشب خود بازی جدیدی به نام Wolfenstein Youngblood را معرفی کرد. اتفاقات این بازی بعد از Wolfenstein II: The New Colossus و در سال 1980 اتفاق می‌افتد. بازی با دوقلوهای BJ Blazkowicz به نام‌های Jessica و Sophia شروع می‌شود که هر دو در تلاش برای ادامه جنگ علیه نازی‌ها هستند.

در YoungBlood اما BJ در پاریس که تحت سلطه نازی‌هاست گم‌شده است. او راوی تریلر است و اتفاقات گذشته و همچنین مقداری نیز از Jessica و Sophia را نیز نشان می‌دهد. دوقلوها ضدگلوله Da’at Yichud را بر تن دارند که در Wolfenstein 2 شاهد آن بودیم. مشخص نیست که آیا Youngblood سومین بازی این سری باشد یا خیر. توسعه‌دهنده بازی پیش‌تر بیان کرده بود که این سری از بازی را به‌عنوان یک سه‌گانه در نظر گرفته‌اند و شاید هم یک بازی جداگانه همانند Wolfenstein: The Old Blood باشد.

Youngblood هم به‌صورت فردی و هم به‌صورت گروهی قابل بازی کردن است و قرار است که در سال 2019 میلادی منتشر شود. در کنار این بازی، Wolfenstein: Cyberpilot نیز معرفی شد که یک بازی جداگانه واقعیت مجازی است که می‌توانید کنترل Panzerhund را در هنگام مبارزه با نازی‌ها در شهر عشق، پاریس، به دست بگیرید و به مقاومت فرانسه کمک کنید. Betesda کنفرانس فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و جزئیات جدیدی از بازی‌های بزرگی همچون Fallout 76 و Rage 2 را دیدیم. نظر شما چیست؟ آیا انتظار معرفی یک نسخه جدید از Wolfenstein را داشتید؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کوروش بزرگ

    مهمان

    درود بر شما
    بازی کرک شده در صورت امکان لینک دانلود رو بزارید سایت با سپاس از شما❤

    پاسخ دهید