یحیی رحیمی

تریلر اولیه Cyberpunk 2077 جزئیات خیره‌کننده‌ای از بازی را به نمایش می‌گذارد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
743 بازدید

به جد می‌توان گفت که Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های E3 2018 بود. CD Projekt Red که توسعه‌دهنده این سری از بازی‌ها و همچنین سه‌گانه محبوب Witcher است لب بازکرده است و جزئیات جالبی از بازی را بیان کرده است. این بازی نقش بزرگی در کنفرانس E3 مایکروسافت داشت و CD Projekt Red همان‌جا بود که جزئیات جالبی از بازی را ارائه کرد.

کنفرانس خبری مایکروسافت در حال پایان یافتن بود که با نمایش یک تریلر کامل همه روی صندلی‌هایشان میخکوب شدند. تریلر بابیان اینکه فقر و مشکلات اجتماعی گریبان گیر شهر شده است و آن را به بدترین مکان برای زیستن تبدیل کرده است شروع شد و جالب است که همه مایل به بودن در این شهر هستند. سپس یک قطار نشان داده شد که به شهر رؤیاها وارد می‌شود؛ یک مترو پلیس پر از ساختمان‌های بلندمرتبه و صفحه‌نمایش‌های بزرگ.

راوی قبل از بازکرده یک جعبه که داخل آن‌یک تفنگ است، خود را یک خیال‌پرداز معرفی می‌کند. بینندگان سپس با خشونت میزبانی می‌شوند، با آن استایل punk همه وحشیانه به یکدیگر حمله می‌برند. تریلر کوتاه بود اما بسیار شیرین. جلوه‌های تصویری روشن و مشخص و جزئیات خیره‌کننده، حس زندگی را به شهر آینده القا کرده است. با توجه به گذشته این استدیو، انتظار داریم که صدها داستان مختلف در گوشه و کنار این شهر وجود داشته باشد.

هیچ‌گونه گیم پلی از بازی مشاهده نکردیم و تنها یک تریلر عالی را شاهد بودیم که همه را مجذوب بازی کرد. CyberPunk 2077 ابتدا 6 سال پیش معرفی شد و شاهد یک بازی نقش‌آفرینی با الهام از بازی Cyberpunk 2020 بودیم. بازی در آینده‌ای تاریک در سال 2077 دنبال می‌شود و آن دقیقاً زمانی است که تکنولوژی به سر حد پیشرفت رسیده است و انسان را به بردگی گرفته است. بازی قول یک داستان غیرخطی را برای بازیکنان بالغ و سن بالاتر داده است که در شب‌های مترو پلیس دنبال می‌شود.

استدیو بازی بارها بیان کرده است که بازی یک RPG به تمام معناست و شوتر Multiplayer در کار نیست. تاریخ رسمی انتشار بازی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بازی برای Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.