یحیی رحیمی

مایکروسافت سه بازی جداگانه از فرانچایز Gears of War را معرفی کرد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
832 بازدید

مایکروسافت شب شلوغی را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین نمایش‌های خود در سال‌های اخیر را داشت. به این منظور نیز سه بازی جدید از فرانچایز محبوب Gears of War معرفی شد. اولین و بزرگ‌ترین آن‌ها همان Gears of War 5 است که احتمالاً در سال 2019 منتشر شود. این نسخه از بازی برای اضافه کردن عمق احساسی به این سری بازی محبوب قدم برداشته است.

هنوز هم لحظه‌های میخکوب کننده و اکشن فوق‌العاده نسخه‌های پیشین از یاد برده نشده است و تمرکز بیشتری روی آن به‌کاررفته است. در تریلر نیز بازگشت شخصیت‌های محبوبی چون Kate Diaz که شخصیت اصلی بازی است به همراه Marcus Fenix را شاهد بودیم که به جذابیت بازی اضافه کرده است. بازی بار دیگر توسط The Coalition توسعه داده‌شده است و اتفاقات آن کمی پس از Gears of War 4 است و اگر یادتان باشد نسخه چهارم شروع تازه‌ای در این سری بازی‌ها با داستان نو بود.

در تریلر شاهد مکان‌های زیادی بودیم که یکی از آن‌ها محیطی برفی و پر از یخ داشت و به نظر می‌رسد که بازی تمرکز زیادی روی منطقه‌های مختلف کرده باشد و با ایجاد تنوع به دنبال جذب مخاطبان بیشتری باشد. این اولین بازی نبود که در اجلاس خبری مایکروسافت معرفی شود و دومین آن‌ها، Gears Tactics بود که یک بازی استراتژی محور و مخصوص رایانه‌های شخصی است.

Tactics روایت 12 سال قبل از اولین سری Gears of War است و می‌توانید با شخصی‌سازی تیم خود، خشونت را نشان تمامی افراد بازی بدهید. در توییتر بازی بیان‌شده است که Gears Tactics یک بازی PC در سبک استراتژی است و در ویدیو منتشرشده نیز می‌توانید نشانه‌هایی از آن را مشاهده کنید.


مایکروسافت در این میان پلتفرم موبایل را نیز فراموش نکرده است و بازی سوم خود به نام Gears Pop را مخصوص گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. این بازی تفاوت بسیاری با هر آنچه از بازی در سری‌های قبلی خود دیده‌اید دارد. توسعه‌دهنده Pop بیان کرده است که تجربه‌ای موبایلی از Gears را به بازیکنان القا خواهد کرد. جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست و تنها گفته می‌شود که بازی برای دو سیستم‌عامل iOS و Android در سال 2019 منتشر خواهد شد و دارای شخصیت‌های اصلی Gears of War خواهد بود. می‌توانید تصویر منتشرشده از آن را مشاهده کنید.

با این حساب سه بازی Gears of War 5، Gears Tactics و  Gears Pop در انتظار طرفداران خواهند بود و باید دید که آیا این بازی‌ها می‌توانند عطش گیمرها را خاموش کنند یا خیر؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.