یحیی رحیمی

ویدیو نشان داده‌شده Halo Infinite تنها دمو موتور بازی بود: راه طولانی تا انتشار بازی داریم!

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
600 بازدید

نمایش بزرگ مایکروسافت در E3 امسال دارای بخش‌هایی از ماجراجویی‌های Halo و استدیو 343 Industries بود. Halo Infinite نام نسخه بعدی این سری بازی‌های محبوب است و توسط موتور بازی‌سازی Slipstream ساخته‌شده است. Phil Scpencer با حضور درصحنه کنفرانس بیان کرد که این بزرگ‌ترین ماجراجویی Master Chief است.

یک تریلر از بازی نیز نشان داده شد که به‌طورکلی نشان‌دهنده چندین محیط همانند بیابان و یک منطقه جنگلی بود. در آخر تریلر بود که تعدادی سرباز نشان داده شد که در حال پرتاب یک شراره آتش هستند و سپس دوربین بالا می‌رود و کلاه Master Chief را در گوشه صفحه مشاهده می‌کنیم که همین بازگشت او را تائید می‌کند. به نظر می‌رسد که بازی فعلاً هیچ شماره‌ای ندارد و احتمالاً یک بازی جداگانه خواهد بود ولی هسته بازی همان ادامه‌دهنده نسخه‌های قبلی است.

به نظر می‌رسد که نسخه واقعی بازی را مشاهده نکردیم و این موضوع در طول کنفرانس نیز بیان نشد. ویدیو نشان داده‌شده توسط مایکروسافت تنها یک دمو از موتور بازی‌سازی بود و همچنین آینده Halo را نشان می‌داد. همچنین چندین اسکرین شات از بازی نیز منتشرشده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

استدیو 343 یک موتور بازی‌سازی جدید برای Halo Infinite توسعه داده است و استدیو نیز بیشتر همان فنّاوری‌های به کار گرفته در این موتور را رونمایی کرد. توسعه‌دهنده بازی بیان کرده است که هنوز راه طولانی برای انتشار Halo Infinte داریم و بازی تفاوت‌های زیادی نسبت به زمان حال در هنگام انتشار خواهد داشت. دو منتشرشده از موتور بازی نشان‌دهنده جهت‌گیری جدید استدیو و بازی جدید است و همچنین یک بیان کوتاه از فنّاوری که در دست داریم.

Halo Infinite یک استایل هنری جدید را با الهام از بخش‌های تاریخی فرانچایز Halo توسعه داده است. اگر به ویدیو دقت کنید، کلاه Master Chief کمی متفاوت است و این نشان‌دهنده آن است که جلوه‌های بصری جدیدی را مشاهده خواهیم کرد. استدیو 343 در وبلاگ خود بیان کرده است که از نظرات در مورد حضور کم Master Chief در Halo 5 آگاه است و Halo Infinite دقیقاً روی Master Chief و مسیر زندگی و اتفاقات بعد Halo 5 تمرکز خواهد کرد.

با توجه به حرف‌های بیان‌شده توسط استدیو 343، به نظر نمی‌رسد که بازی به این زودی‌ها منتشر شود و همچنین توسعه‌دهنده نیز هیچ‌گونه عجله‌ای برای این کاری ندارد. استدیو بیان کرده است که هدف آن‌ها توسعه یک نسخه فوق‌العاده از Halo است که توانایی کشاندن بازیکنان جدید را داشته باشد. 343 همچنین بیان کرده است که برنامه‌ریزی کاملی برای نسخه‌های اولیه و بتا دارد و احتمالاً به‌زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.