Fallout 76
یحیی رحیمی

هشتگ E3: هر آنچه از بازی Fallout 76 در کنفرانس E3 معرفی شد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
659 بازدید

شب طوفانی را پشت سر گذاشتیم. شاید یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های دیشب همان Fallout 76 باشد. حواشی پیرامون این بازی ابتدا در کنفرانس مایکروسافت و با یک تریلر شروع شد و بعدازآن بود که Bethesda تمامی جزئیات بازی را بیان کرد. در کنفرانس مایکروسافت تائید شد که بازی در ویرجینیای غربی شروع می‌شود و مردم بعد از فاجعه اتمی به غرب پناه برده‌اند. گفته می‌شود که بازی حدود 4 برابر از Fallout 4 بزرگ‌تر است!

Todd Howard که کارگردان بازی است بیان کرده است که Fallout 76 تکیه‌بر آنلاین دارد و برای اجرا آن باید همیشه به اینترنت متصل باشید. همچنین کاراکترهای داخل بازی نیز کاملاً واقعی هستند. البته بخش تکی نیز فراموش نشده است ولی Fallout به یک‌جهت گیری جدید رو آورده است و جالب است که این بازی را آنلاین نیز ببینیم. او در ادامه گفت که ایده بازی چندین سال پیش به نظرش رسیده است و Fallout 76 یک بازی ترس و بقا تا سر حد مرگ است.

Fallout 76

Howard در ادامه بیان کرد که Vault 76 برای رهایی از مصیبت به وجود آمده در نظر گرفته‌شده است و شما انتخاب‌شده‌اید که به Vault وارد شوید و برای روزی که به دنیا بازمی‌گردید آماده‌باشید. در دمو پخش‌شده دیدیم که بازیکن توسط Overseer مجبور به ترک دنیا می‌شود. هر چه بیشتر از ویدیو دیدیم، فهمیدیم که دیگران نیز فرار کرده‌اند و همگی به خارج کره زمین پناه برده‌اند.

Fallout 76 یک سیستم رندرینگ و همچنین نورپردازی جدیدی دارد که اجازه می‌دهد تا 16 برابر جزئیات بیشتر در بازی جا بگیرد. بازیکنان از 6 مکان مختلف سفر خواهند کرد و هرکدام استایل خود و همچنین خطرات و پاداش‌های خود را خواهد داشت. موجودات جدیدی نیز به بازی اضافه‌شده‌اند. همان‌طور که گفتیم، بازی کاملاً آنلاین است ولی تکی نیز می‌توانید ماجراجویی را پیش ببرید. به نظر می‌رسد که مرگ در این بازی باعث عدم ادامه نمی‌شود و همچنین هیچ‌گونه سروری را مشاهده نخواهید کرد و مستقیم به تعداد زیادی از بازیکنان متصل می‌شوید.

Fallout 76

Howard در ادامه بیان کرد که انتخاب‌های بازیکنان بسیار مهم است و این بازیکن است که تصمیم می‌گیرد که قهرمان و دشمن کیست. در طول پخش ویدیو گیم پلی مشاهده کردیم که تمامی حالات Fallout مانند روند مبارزات، آموزش‌های داخل بازی و جنگ‌های فرازمینی دقیقه ثابت مانده است. آسان‌ترین راه برای بقا در بازی اما کار تیمی و ساخت یک مقر است. بازی با الهام از Fallout 4 که به بازیکنان اجازه ساخت شهرها را می‌داد، ساخت‌وساز را ادامه داده است. ساختمان‌های شما به‌طور مداوم توسط دشمنان آسیب خواهند دید و می‌توانید تنها یا گروهی از مقر خود دفاع کنید.

نقشه‌های Fallout 76 دارای جایگاهی پرتاب موشک‌های اتمی خواهند بود و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای گرفتن این مکان، باید با دشمنان بجنگید و آن را تصرف کنید. برای این کار گروهی عمل کردن منطقی‌تر به نظر می‌رسد. اگر کد کامل را در دست داشته باشید، می‌توانید بمب‌های اتمی خود را در هر نقطه که دوست دارید فرود بیاورید.

Fallout 76

Fallout 76 دارای سرورهای آنلاینی خواهد بود که برای همیشه این بازی را پشتیبانی خواهند کرد. Howard همچنین بیان کرد که یک نسخه بتا اولیه در نظر گرفته‌شده است و قرار است به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت کنیم. کار به همین‌جا ختم نمی‌شود و یک نسخه مخصوص بازی نیز وجود دارد. بر اساس گفته‌ها این نسخه از بازی دارای نقشه‌های مخفی است و همچنین یک کلاه جالب و چندین ویژگی جالب دیگر

تاریخ انتشار رسمی Fallout 76 نیز تائید شده و بر این اساس در تاریخ 14 نوامبر 2018 شاهد عرضه این بازی جذاب خواهیم بود. Fallout 76 همچنین برای کنسول‌های Xbox One، PS4و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و همچنین پیش‌فروش آن نیز از 4 روز دیگر و 15 ژوئن شروع خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.