دانلود بازی Infamous Second Son برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Infamous برای PS4,دانلود دیتای بازی Infamous برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Infamous Second Son برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Infamous برای PS4,دانلود دیتای بازی Infamous برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Infamous Second Son برای PS4

پارسی گیم 8 خرداد 1395 4 دیدگاه
14,386 بازدید

دانلود بازی Infamous Second Son برای پلی استیشن 4

یکی از عناوین انحصاری پلی استیشن 4 که تبلیغات گسترده‌ای برای آن شد، نسخه سوم سری بازی‌های Infamous بود که تحت عنوان Second Son معرفی شد. داستان بازی 7 سال پس از وقایع نسخه قبلی شروع می‌شود، حال تمام کسانی که قدرت مافوق بشری دارند به عنوان بایو تروریست شناخته و همه آن‌ها از سوی دولت دستگیر و شکنجه می‌شوند. در این بین یک جوان سرکش و نا خلف به نام دلسین رو در بین یکی از درگیری‌ها به طور اتفاقی قدرت یکی از بایو تروریست‌ها را جذب و تبدیل به یکی از آن‌ها می‌شود.
بنا بر این او از سوی دولت تحت تعقیب قرار می‌گیرد و این وظیفه گیمر است تا او را در فعل و انفعالات داستانی بازی همراهی کند. گیمر در روند گیم پلی بازی می‌تواند انتخاب کند تا دلسین یک قهرمان باشید یا یک هیولا!. این موضوع در نسخه‌های پیشین بازی نیز به چشم می‌خورد، اما متأسفانه در هیچ یک از نسخه‌های بازی شاهد انتخاب‌های باور پذیری نبودیم. خیر و شر تأثیر مستقیمی نیز در روند گیم پلی بازی دارند. شما با بالا بردن سطح اعمالتان در هر کدام از عوامل می‌توانید قدرت‌های زیر مجموعه‌اش را نیز آزاد کنید. همچنین به جز این، شما با استفاده از قابلیت‌های هر کدام از قدرت‌ها می‌توانید روند گیم پلی بازی را نیز جهت ببخشید. برای مثال اگر در وضعیت خیر قرار داشته باشید، می‌توانید با کمک مردم شهر به مبارزه با دشمنانتان بپردازید. خوشبختانه مراحل مختلف بازی از تنوع بالایی برخوردارند و کمتر زمانی یافت می‌شود که از آن‌ها زده شوید. اما مراحل فرعی بازی متأسفانه از تنوع خاصی برخوردار نیستند و تنها به چند مینی گیم ساده محدودند.

گرافیک بازی عالی کار شده است، طراحی تمامی جزئیات گرافیکی بازی به خوبی صورت گرفته است و شاهد تکستچر هایی با کیفیت در مکان‌های مختلف بودیم. شهر سیاتل نیز به خوبی و با جزئیات فراوان طراحی شده است. تغییرات آب و هوایی بازی به صورت داینامیک صورت نمی‌گیرد اما این موضوع در طول روند بازی تغییر می‌کند و شاهد لحظات زیبای بسیاری از طلوع و غروب و تغییرات آب و هوایی بازی بودیم. نورپردازی فوق‌العاده، لحظات زیبا و به یاد ماندنی‌ای را خلق می‌کنند که نشان از طراحی هنری فوق‌العاده بازی دارند. نرخ فریم بازی نیز در محیط‌های شلوغ گاها با افت روبرو می‌شود اما در اکثر مواقع با فریم بالای 30 روبرو خواهید بود.

موسیقی متن بازی نیز به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده است و شاهد هماهنگی کامل آن با محیط بازی بودیم. صدا پیشگی دلسین نیز بر عهده صدا پیشه مشهور سینما و بازی‌های ویدئویی تروی بیکر بود که در پی این شاهد صدایی بسیار جوان از سوی دلسین بودیم.

Infamous Second Son یک بازی خوش ساخت و لایق تجربه است، اما با پتانسیل‌های بالایی که داشت و در صورت دقت و تلاش بیشتر توسعه دهندگان بر روی این پتانسیل‌ها می‌توانست بهتر هم شود.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    jackdaw

    مهمان

    میگم برای شبیع ساز کار میکنه ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    SINA

    مهمان

    سلام ببخشید چرا طریقه نصب بازی رو نزاشتین الان من اگه اینو دان کنم بعد چطوری روی ps4 اجراش کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    روی pc چواب میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یوسف

      پشتیبانی

      خیر