یحیی رحیمی

تصاویر و اسکرین شات های هنری جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,200 بازدید

Just Cause 4 برای مدتی است که سر تیتر اخبار است و تمام این گمانه‌زنی‌ها برای بازی است که هنوز به‌طور رسمی وجود خارجی ندارد! این بازی ابتدا توسط وب‌سایت Walmart Canada درز کرد و تنها مدتی کوتاه بعدازآن بود که وجودش توسط شبکه استیم تائید شد. باوجوداینکه هنوز وجود بازی به‌طور رسمی تائید نشده است؛ اما انتشار Just Cause 4 برای هیچ‌کسی زیاد تعجب‌برانگیز نیست.

حالا اما اطلاعات بیشتری از بازی درز کرده است! اولین تصاویر و اسکرین شات های Just Cause 4 منتشرشده‌اند و واقعاً فوق‌العاده به نظر می‌رسند. بعضی از آن‌ها همان گیم پلی انفجاری را نشان می‌دهند که این سری از بازی‌ها به آن معروف بوده‌اند. انفجار، هیجان، اکشن و ماشین تمامی حسی است که از این تصاویر درک می‌شود. تصاویر منتشرشده همچنین ایده ضعیفی از مکان اصلی بازی و تجربه‌ای که از محیط کسب خواهیم کرد را القا می‌کنند و دقیقاً همان تنالیته و حس و حال نسخه‌های قبلی برقرار است.

با نگاه به تصاویر منتشرشده می‌توان هیجان پیرامون کنفرانس E3 را درک کرد. استدیو Square Enix برنامه‌های عظیمی برای رویداد امسال در نظر گرفته است و انتظار داریم که این بازی نیز به‌صورت رسمی در اجلاس خبری این استدیو به همراه عنوان‌هایی همچون Shadow of the Tomb Raider معرفی شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.