یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Kingdom Hearts 3 مشخص شد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,423 بازدید

بعد از یک سال گمانه‌زنی، بالاخره تاریخ انتشار قطعی بازی Kingdom Hearts 3 مشخص شد. این نسخه تکمیل‌کننده سه‌گانه بازی است که روی ماجراجویی‌های Sora، Donald و Goofy در دنیای دیزنی مانند بازی است. سومین نسخه اما به‌منظور گسترش مرزهای بازی و همچنین نشان دادن دنیای بامزه و دوست‌داشتنی خود برگشته است. Kingdom Heart 3 قرار است در تاریخ 29 ژانویه سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و همچنین Xbox One منتشر شود.

این اخبار کمی یک‌دفعه‌ای منتشر شدند و این حساب‌رسمی Kingdom Heart در توییتر بود که اطلاعات جدیدی را در مورد زمان انتشار این بازی منتشر کرد. نسخه سوم برای مدت‌هاست که تحت توسعه است و Tersuya Nomura که سازنده این سری از بازی‌ها است، پیش‌تر بیان کرده بود که Kingdom Heart 3 در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در رویدادی پیرامون بازی در ماهمی میلادی بود که Nomura خبر از اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی به‌زودی داد.

ماه گذشته تصاویر و ویدیویی از بازی را مشاهده کردیم که تعجب همگان را به همراه داشت و بسیاری از اینکه استایل و تن بازی در طی سال‌ها ثابت مانده است تعجب کردند. طرفداران انتظار داشتند که دنیاهای جدیدی که در انیمیشن‌های دیزنی استفاده‌شده است را مشاهده کنند و البته این Pixar بود که قدم به سری بازی‌های Kingdom Hearts گذاشت. دنیاهای دیزنی تائید شده در Kingdom Hearts 3 عبارت‌اند از: Tangle، Big Hero Six، هرکول، Toy Story و کارخانه هیولاها

برای اطلاعات بیشتر پیرامون Kingdom Hearts 3 باید منتظر کنفرانس خبری Square-Enix در رویداد E3 2018 باشیم. این بازی به‌احتمال‌زیاد در کنفرانس این استدیو حاضر خواهد بود و فردا احتمالاً خبرهای بیشتری را از این بازی خواهیم شنید. با پارسی گیم همراه باشید.

منبع: GameSPot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.