یحیی رحیمی

کمپانی EA بازی Star Wars: Jedi Fallen Order را معرفی کرد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
756 بازدید

E3 2018 به‌طور رسمی شروع به کارکرد و اولین روز را با کنفرانس EA Play همراه بودیم. EA بالاخره از آینده پروژه‌های جنگ ستارگان خود رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که نسخه جدید این سری بازی‌ها Jedi Fallen Order نام داشته باشد. EA هیچ‌گونه ویدیو یا تصویری از بازی به نمایش نگذاشت و تنها می‌دانیم که این بازی ساخته استدیو Respawn Entertainment’s است و این استدیو نیز به توسعه سری بازی‌های Titanfall مشهور است.

Jedi Fallen Order در میان قسمت سوم فیلم: Revenge of the Sith و همچنین قسمت چهارم به نام A New Hope جریان دارد. داستان بازی درزمانی است که کهکشان توسط نیروهای تاریک احاطه‌شده است و Jedi اسیرشده است. به نظر می‌رسد که بازیکنان نقش Padawan را بر عهده داشته باشند و به این معنی است که یک شمشیر لیزری جذاب در انتظار شما خواهد بود. برنامه‌ریزی انتشار Jedi Fallen Order به این صورت است که بازی در تعطیلات اول سال 2019 منتشر شود.

EA سال گذشته استدیو Visceral Games را تعطیل کرد و بیان نمود که عنوان جنگ ستارگانی که این استدیو در حال کار روی آن بود را دوباره ادامه خواهد داد. یک بازی جهان باز نیز برنامه‌ریزی‌شده است که هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن در مراسم E3 امسال بیان نشد. استدیو Respawn نیز دو بازی دیگر در دست‌ساخت دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها در طول مراسم EA Play نشان داده نشدند.

E3 امروز با کنفرانس‌هایی خبری از سوی کمپانی‌های بزرگی همچون مایکروسافت و Bethesda ادامه خواهد یافت. انتظار داریم که روز پر عنوانی را پشت سر بگذاریم و بخصوص Bethesda که بازی‌های بزرگی چون Rage 2 و Fallout 76 را در برنامه معرفی خود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.