دانلود بازی Inked برای PC
دانلود بازی Inked برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inked برای PC

پارسی گیم 23 خرداد 1397 بدون دیدگاه
7,415 بازدید

دانلود بازی Inked برای کامپیوتر

بازی Inked داستانی است عاشقانه و غم انگیز. قهرمان بی نام داستان در یک دنیای جوهری بیدار می‌شود. خالق او برایش دنیای عجیب و تنها ساخته است. همه را از او متنفر کرده، با این حال در این بین دختری به نام آیکو با قهرمان بی‌نام آشنا می‌شود. قهرمان قصه عاشق او شده، ولی دست سرنوشت، یا بهتر است بگویم دست خالق داستان، آن دو را از هم جدا می‌کند. حالا او برای پیدا کردن عشقش پا به سفری تنها می‌گذارد.

استدیو Somnium Games d.o.o بازی جدید Inked را در سبک ماجراجویی و معمای طراحی و تولید کرد. این بازی توسط شرکت Starbreeze Publishing AB در آوریل 2018 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. کاراکتر اصلی بازی که شما آن را کنترل می‌کنید یک سامورایی سرگردان است که توسط خالق خود یعنی «آدام» در دنیای جوهری خلق شده. هم‌زمان با داستان قهرمان کوچک، شما از داستان و وضعیت آدام نیز با خبر می‌شوید. به نظر می‌رسد آدام هم تنها مانده و حالا می‌خواهد تنهای خود را سر این قهرمان کوچک عاشق خالی کند.

گرافیک ساده اما جذاب بازی شما را متحیر خواهد کرد. فضای سه بعدی بازی به‌گونه‌ای است که انگار کاملاً با دست کشیده شده و جزئیاتی دوست داشتنی دارد. صفحه‌های کاغذی با محیط‌های کاملاً هندسی توسط جوهر خالق داستان کشیده شده‌اند. با پیشروی در بازی رنگ‌های تازه‌ای خواهیم دید. به خصوص درختان ساکورا با شکوفه‌های صورتی رنگ. درختی که اولین بار قهرمان و آیکو زیر آن باهم آشنا می‌شوند. قهرمان با دیدن آن‌ها به یاد او می‌افتد و می‌داند این درختان جای امنی برای او خواهند بود.

شما می‌توانید از اشیای هندسی در بازی استفاده کنید تا معماهای موجود را حل کرده و به مراحل بعدی بروید. در هر مرحله با چالشی جدید رو به رو خواهید شد. تمامی اجزای بازی تداعی گر جوهر و قلم آن است. از شمشیر قهرمان گرفته تا پرنده‌های وفادار به او. پرنده‌های که آیکو آن‌ها را خیلی دوست می‌داشت.

در این سفر با قهرمان بی‌نام ما همراه شوید، معماهای مختلف را حل کنید تا قهرمان را به پیش عشقش برسانید. این بازی آدام و قهرمان داستانش را به کلی تغییر خواهد داد. آیا شما نیز تغییر خواهید کرد؟ مطمئناً تحت تأثیر این بازی قرار خواهید گرفت. به‌خصوص اگر از بازی‌های رازآلود لذت می‌برد، Inked را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit or higher
Processor: 2.3 Ghz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 / Radeon R7 260X or equivalent with at least 1024 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.