دانلود بازی Spintires China Adventure برای PC
دانلود بازی Spintires China Adventure برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spintires China Adventure برای PC

پارسی گیم 19 خرداد 1397 5 دیدگاه
16,708 بازدید

دانلود بازی Spintires China Adventure برای کامپیوتر

رانندگی با ماشین‌های جدید در نقشهٔ کاملاً جدید در کنار ساحل دریا را تجربه کنید. بازی Spintires MudRunner در ژانر رانندگی و شبیه‌سازی ساخته‌شده است. نسبت به سری‌های قبلی Spintires این نسخه از بازی پیشرفت چشمگیری در گرافیک و ماشین‌ها داشته است. در این بازی نقشه‌ها بزرگ‌تر شده و انواع کوه، دریا و … نیز در آن دیده می‌شود. نسخه جدید نیز مانند سری قبلی خود جرئت و مهارت شما را می‌سنجد.

بازی توسط استدیو Saber Interactive ساخته‌شده است و در فوریه 2018 توسط شرکت Focus Home Interactive برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. محیط بازی از نوع جهان باز بوده و همان‌طور که گفته شد شما با نقشهٔ بزرگی روبه‌رو هستید. در این نسخه از بازی به‌طورکلی شش نوع محیط وجود دارد. این بازی مخصوص افرادی است که به ماشین‌های سنگین و متفاوت علاقه‌مند هستند. در کنار گرافیک زیبا و محیط‌های سرسبز، آهنگ‌های مهیجی بازی را همراه می‌کنند. از دیگر نکات گرافیکی بازی حالت پویای گردش روز و شب است، گاهی شما مجبور هستید در شب و تاریکی سفر کنید، آیا مهارت این کار را دارید؟

Spintires China Adventureبسته الحاقی China Adventure، شما را به جاده‌های خاکی شرق آسیا می‌برد. در بازی دو منطقه کاملاً جدید اضافه‌شده است که یکی منطقه‌ای روستایی و دیگری منطقه‌ای خارج از محل سکونت و در نزدیکی یک دره بزرگ است که هر دو محل با الهام گرفتن از مکان‌های دنیای واقعی طراحی‌شده‌اند. وظیفه شما رساندن بارهای از قبیل برنج و لوله‌های صنعتی فولادی است. 3 مدل کامیون جدید در این بسته الحاقی به بازی اضافه‌شده‌اند که با سبک و سیاق شرقی بازی همخوانی دارند. در کنار تمامی این موارد باگ‌های زیادی در این بسته الحاقی برطرف شده و برخی جزییات گرافیکی و بافت‌ها نیز بهبودیافته است.

بازی Spintires: MudRunner دارای 19 وسیلهٔ نقلیه جدید است که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. هر ماشین با جزئیات بالا طراحی شده است. درون بازی 8 آیتم جدید برای تعمیر، بنزین‌گیری و کنترل تریلرها و… قرار داده شده است. درون نقشهٔ شما، قطب‌نما و مهارت‌های که می‌توانید به کار بگیرید نیز قرارگرفته است. این نسخه از بازی همراه با نقشهٔ سند باکس (Sandbox) جدیدی همراه است و سواری در جاده خاکی را تجربهٔ دست‌یافتنی کرده است.

شما به‌عنوان رانندهٔ این ماشین‌های سنگین وظیفه‌دارید تا محموله‌های مختلفی را به مقصد برسانید. هر بار که بتوانید محموله‌های مشخص‌شده را به انبار برسانید امتیاز ویژهٔ به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید با این امتیازها تجهیزات جدیدی برای ماشین خود بخرید یا مدل‌های قدیمی را با مدل‌های جدیدتر و قدرتمندتر تعویض کنید. برای گذشتن از رودخانه‌های بزرگ و جاده‌های مرگبار به مهارت کافی احتیاج دارید. با هر بار بازی کردن و رفتن به مأموریت‌های مختلف مهارت‌های جدیدی کسب خواهید کرد.

علاوه بر حالت تک‌نفری، می‌توانید با دوست خود همراه شوید و مسابقه‌های مختلفی اجرا کنید تا ببینید دست‌فرمان کدام‌یک از شما بهتر است. این حالت با انتخاب گزینه Co-op صورت می‌گیرد. وقت آن رسیده تا استارت بزنید و سفر خود را در دل طبیعت آغاز کنید. آیا شما هم می‌توانید از کنار صخره‌های خطرناک عبور کنید و جان سالم ببرید؟ همه‌چیز به میزان جرئت شما بستگی دارد!

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 or Higher
Processor: Intel® Core™ i3-2105 or AMD® Phenom™ II X3 720
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 560 Ti or AMD® ATI Radeon™ HD 5870 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 or Higher
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD® FX-4300
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 670 or AMD® Radeon™ R9 285 (2 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام رو ویندوز ۷ ۳۲ بیتی میگیرد بازی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      پیشنهاد میشه ویندوز 64 بیت نصب کنید

  • Avatar

    mob

    مهمان

    سلام کرک جداگانه بازی رو از کجا دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sin2ab

    مهمان

    سلام من فایل رو دانلود کردم و بازی رو نصب کردم ولی به من ارور داد که باید steam رو نصب کنی من هم اون رو دانلود و نصب کردم ولی الان وقتی روی ایکون بازی کلیک میکنم میره توی steam و میگه که بازی پولیه
    چکار کنم؟ لطفا زود تر راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به sin2ab

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و کرک کنید بدون اینترنت