دانلود بازی Paladins برای PC
دانلود بازی Paladins برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Paladins برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 51 دیدگاه
36,300 بازدید

دانلود بازی Paladins برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Paladins

پالادینز دنیای فانتزی و زیبای را پیش روی شما قرار داده است تا با قهرمان انتخابی خود در آن گردش کنید. بازی Paladins شاید در سایه بازی Overwatch قرارگرفته باشد، ولی چیزی از کیفیت و زیبای بازی آن کم نمی‌کند. قهرمان‌های مختلف در این بازی هستند که می‌توانند دشمنان خود را به‌راحتی نابود کنند، البته همه‌چیز به هدف‌گیری شما بستگی دارد.

بازی Paladins در سبک تیراندازی اول‌شخص است که توسط شرکت Hi-Rez Studios ساخته و بر روی استیم منتشرشده است. شما می‌توانید در این بازی گروه‌های از دو تا پنج نفر تشکیل دهید و مکان و اردوهای مختلفی را تصرف کنید، با شروع این کار دشمنان از راه می‌رسند. حال همه چیز به قدرت و مهارت شما بستگی دارد.

شما می‌توانید کاراکترهای مختلفی را انتخاب کنید. برای هر کاراکتر امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد، می‌توانید به راحتی ظاهر قهرمان خود را تغییر دهید و یا مهارت‌ها خاصی برایش اضافه کنید. با کارت‌های که از بازی دریافت می‌کنید، علاوه بر مهارت‌های قهرمانان، محیط و فضای بازی نیز قابل تغییر است. تا 15 حالت می‌توانید کاراکتر خود را به‌روز رسانی کنید و مهارت‌هایش را ارتقا دهید. انتخاب هر مهارت در ابتدای هر مرحله بر نحوه بازی شما تأثیر خواهد گذاشت. انتخاب کارت‌های ممکن است باعث شود تیراندازی بهتری داشته باشید یا میزان دفاع را بالا ببرد.

چه چیزی لذت‌بخش تر از این است که با یک حرکت کل گروه دشمن را به هوا بفرستید! یا سوار بر اسب‌های خود فضای جذاب و فانتزی سرزمین Paladins بتازید. با نابودی هر گروه از دشمن‌ها، بازی به شما امتیاز و پول می‌دهد که می‌توانید آن را برای خرید آیتم‌های بازی استفاده کنید تا قدرت شما چندین برابر شود.

مهم نیست شیوه بازی شما چگونه باشید، در بازی Paladins هر سبکی پیدا خواهید کرد. با مرتب کردن صحیح کارت‌های خود می‌توانید یک تیرانداز آهنین، متخصص انفجار نارنجک یا یک مداوا کننده عالی شوید. بازی به‌طور کامل رایگان است پس شما هم به جمعیت 25 میلیون نفری بازی Paladins بپیوندید. از بین کاراکترهای انسانی تیرانداز تا الف‌ها و موجودات نیمه اژدها، همگی قابل انتخاب هستند. علاوه بر این به‌طور منظم قهرمانان جدیدی به بازی اضافه می‌شوند تا هیجان بازی همچنان بالا بماند.

از الههٔ کهن، شکارچی جایزه، دزد دریایی و غول جنگل، می‌توانید هر شخصیتی که می‌خواهید باشید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید همراه دوستان خود آنلاین بازی کنید و خوش بگذرانید، این بازی مخصوص شماست.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2, Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or Nvidia graphics card with 512MB video ram or better and Shader Model 3.0+ support. (ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher)
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 or better with 768 MB+ of VRAM (DirectX 11 Compatible)
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 25.6 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 51 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام، اقا من بعد از مدتها دوباره این بازی رو نصب کردم ولی نمیتونم به سرورهاش وصل بشم، همه
    چی رو امتحان کردم، با نت ایران که وصل نشد، فیل‌شکن هم جواب نداد، با دی‌ان‌اس هم وصل نشد. شما چجوری بازی می‌کنید؟!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد جواد در پاسخ به سعید

      مهمان

      منم همین مشکلو دارم !! تازه دانلود کردم و هیچجوره وصل نمیشه به سرور !!!

  • Avatar

    علی

    مهمان

    باسلام ای بازی فیلتر هست ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    dragon

    مهمان

    دوستان عزيز اين بازي داراي دو گرافيک هست يکي همون روي low بازي يکيش روي مکسيموم اگه تست کنيد واقعا فرقش رو مي فهميد و دوستان حتما قبل اينکه نصب مي کنيد بريد تو خود سايت HI REZ اکانت بسازيد و لوگين کنيد اگه اين کار رو بکنيد بازي يه واحد پول ديگه اي داره که با انجام دادن فعاليت هاي روزانه و بتل پس و اينا بدست مياد کنار واحد پول طلا شبيه يه سر اسکلت تقريبا اگه اکانت رو اونجوري بسازيد بهتون به صورت رايگان از اونا ميده و باهاش مي تونيد اسکين بخريد توي شاپ قسمتي که که اسکين هايي رو ميزار با اون واحد ميفروشه و خب نکات بعدي ببينيد گرافيکي که گيم روي حالت پايين مي خواد برابر gtx220 يخورده خيلي کم بعضي وقتا کم پيش مياد لگ بزنيد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amirhossein

    مهمان

    سلام ببخشید برای رم 4
    گرافیک 2
    cpu پنتیوم
    نصب میشه یا نه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amirhossein

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشه

  • Avatar

    FF

    مهمان

    سلام خاستم ببینم برای این سیستم میاره رم۲ گرافیک ۲ کارت گرافیک جیفرس ۸۶۰۰ مدل لب تاب هم دل وسترا ۱۴۰۰

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به FF

      پشتیبانی

      سلام
      احتمال لگ هست

  • Avatar

    شاهد

    مهمان

    سلام من این گیم رو نصب مردم و حدود 150 ساعت بازیش کردم ولی الان 4 هفتس که همش کرش میکنه بخاطر ++microsoft visual c تمام نسخه هاش رو نصب دارم اما قتی کرش میکنه این پیغام رو میاره لطفا کمکم کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      dragon در پاسخ به شاهد

      مهمان

      اگه يه همچين مشکلي دارين بايد بگم فقط 2 راه دارين يک ويندوز رو عوض کنيد کامل حل ميشه و روي ويندوز 7 اين مشکل ها بيشتر پيش مياد ويندوتون 10 باشه بهتر يا 8 و راه بعدي اين تمام نرم افزار هاي مايکروسافت رو حذف کنيد و نسخه جديدش رو بگيريد نصب کنيد ولي بهترين راه همون که ويندوزتون رو عوض کنيد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 51 دیدگاه