دانلود بازی Mad Max The Road Warrior برای PC
دانلود بازی Mad Max The Road Warrior برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mad Max The Road Warrior برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1397 56 دیدگاه
53,786 بازدید

دانلود بازی Mad Max The Road Warrior برای کامپیوتر

دنیا نابود شده است، فضایی آخرالزمانی رو به روی چشمان شما قرار می‌گیرد. زنده ماندن در این برهوت بی شک کار آسانی نیست. شما در نقش Mad Max باید به دنبال راه فراری از این دنیا باشید. جنگ بر سر منابع باقی مانده همه جای این سرزمین در جریان است. چه کسی در این مسابقه برنده خواهد شد، مرگ یا شما؟

بازی Mad Max بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. بااین‌حال بازی تم و روند متفاوت خود را دارد. شما نقش اول بازی هستید و باید سعی کنید در این دنیای روبه‌زوال گلیم خود را از آب بیرون بکشید. در ابتدای بازی شما برای به دست آوردن مقداری گازوئیل با گروهی شیطانی همراه می‌شوید، پس از کشتن یکی از آن‌ها، گازوئیل را به دست می‌آورید ولی دوستانش از راه می‌رسند و شما گرفتار می‌شوید. در همین حین رئیس بزرگ گروه نیز از راه می‌رسد و دستور می‌دهد تا همه‌چیز را از شما بگیرند و در بیابان رهایتان کنند تا بمیرید. ولی مکس به همین راحتی تسلیم نمی‌شود. با رئیس گروه درگیر می‌شود و او را نابود میکند. پس‌ازآن سگ سیاه و زخمی به شما مسیر را نشان می‌دهد.

بدون شک می‌توان گفت گرافیک بازی Mad Max: The Road Warrior چشم‌گیر و خیره‌کننده است. لحظه‌ای درنگ کنید تا برهوتی عجیب و بی‌انتها را از بالای صخره‌ها بنگرید. در تمام‌مسیرهای خاکی، کاملا می‌توان ردپاهای به‌جامانده را مشاهده کرد. علاوه بر گرافیک هیجان‌انگیز فضا و کاراکترهای بازی، آهنگ و صداهای به‌کاررفته از کیفیت بالای برخوردار هستند و آهنگ ابتدای بازی نیز به‌خوبی نظر شما را جلب خواهد کرد.

سرزمینی که در آن هستید بسیار وسیع بوده و می‌توانید مکان‌های مختلفی از آن را برای پیدا کردن مواد خوراکی یا سلاح بررسی کنید. ماشین‌سواری قطعا بخش عمده این بازی است، شما در طول بازی ماشین‌های مختلفی پیدا خواهید کرد. در این جا لازم است که بگویم برای به کار انداخت هر ماشین به وسایلی احتیاجی دارید که باید به جستجوی آن‌ها نیز بپردازید. در همین حین با کاراکترهای مختلفی ملاقات خواهید کرد که یکی از آن‌ها فردی به نام انگشت سیاه است، او در ساخت و راه‌اندازی ماشین‌ها به شما کمک میکند.

بازی Mad Max: The Road Warrior در سبک اکشن و ماجراجویی توسط استدیوهای Avalanche Studios, Feral Interactive ساخته‌شده است و شرکت معروف Warner Bros. Interactive Entertainment آن برای کنسول‌های مختلفی از جمله پلی استیشن 4 و Xbox one منتشر کرده است. نسخه ویندوز بازی همراه با بسته‌های الحاقی Road Warrior و Grizzlegrinda منتشرشده است.

اگر از بازی‌های اکشن و ماجراجویی این دو استدیو لذت ببرید، بازی Mad Max: The Road Warrior را از دست ندهید. بازی اکشن و هیجان‌انگیز همراه با گرافیکی جذاب. آیا شما می‌توانید در این دنیا خشن دوام بیاورید؟

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7870 (2 GB Memory or higher)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB Memory or higher) or AMD Radeon HD 7970 (3 GB Memory or higher)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 32 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 30.5 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه
  • Avatar

    احمدرضا فغانی

    مهمان

    سلام خسته نباشید خیلی ممنون از سایت خوبتون یک سوال داشتم چرا نسخه فیتگرل 1 گیگ رو تقریباً یک ساعت طول کشید نصب کنه؟ حجم نامحدود هم هنوز بیشتر از ۵۰ گیگ مونده اما باز هم اینترنت کند بود به دلیل اینکه فشرده هست هم نیست چون اول ها ۱ یا ۲ مگ بر ثانیه می‌رفت بعد اینطور ضعیف شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    این دیگه فیت گرل نیست اسکینی گرله. انگار با سهمیه کنکور یه صفرشو برداشته

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه