Anthem
یحیی رحیمی

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Anthem در E3 2018

یحیی رحیمی 17 خرداد 1397 بدون دیدگاه
793 بازدید

هیجان زیادی پیرامون حضور Anthem در E3 2018 وجود دارد. این بازی جدیدترین عنوان استدیو BioWare است و انتظارات از این فرانچایز باوجود ساخت بازی‌هایی تاریخی همچون Star Wars: Knights of the Old Republic, Mass Effect و Baldur’s Gate بسیار بالاست. برای آگاهی ازآنچه در مورد Anthem در رویداد E3 امسال خواهیم دید با ما همراه باشید.

چه چیزهایی در مورد این بازی می‌دانیم؟

در حال حاضر می‌دانیم که Anthem قرار نیست شبیه بازی داستان محور و RPG قبلی این استدیو باشد و بیشتر کیفیت بازی‌های آنلاینی همچون Destiny و The Division را خواهد داشت. اگرچه مدیر BioWare بیان کرده است که این بازی دقیقاً همان حس و حال BioWare را القا خواهد کرد و به‌طور درست‌تر می‌توانیم بگوییم که Anthem یک عنوان علمی تخیلی است. کنفرانس E3 2017 بود که چند دقیقه از خط داستانی بازی را به ما نمایش داد. این بازی در همان ثانیه‌های اول، یک بازی دو نفره باحالت Co-Op خود را نشان داد و همان مکانیسم جذاب جنگ با ربات‌ها را دیدیم.. در آخر بود که طوفانی در دنیای بازی به پا شد و دو بازیکن دیگر به جمع دوتای دیگر افزوده شدند. البته تائید شده است که این بازی به‌صورت فردی و تک نفره نیز قابل بازی خواهد بود.

هنگامی‌که صحبت به دنیای Anthem می‌کشد، می‌دانیم که شخصیت‌های بازی متعلق به گروهی به نام Freelancers هستند که لباس‌هایی پیشرفته بر تن دارند و جت پک‌هایی نیز در پشت آن‌ها سوار شده است. محیطی جنگلی و استوایی در اختیار بازیکنان است و این محیط حس و حال جالبی القا می‌کند. این لباس در مبارزه همچون یاری باوفا عمل می‌کند و باوجود قابلیت‌های مختلف جان بازیکن را از خطرات به دور می‌دارد. Anthem برپایِ غارت کردن و جایزه‌بگیر استوار است. در ویدیو سال پیش دیدیم که در هنگام پایان یافتن مبارزه، یک سلاح افسانه‌ای سطح 35 به نام Jaar’s Wrath به‌عنوان پاداش به جنگنده اهدا شد.

BioWare بیان کرده است که تمام تمرکزش روی Anthem خواهد بود و به همین دلیل بیان کرده است که خبری از DLC های جدید برای Mass Effect: Andromeda نخواهد بود. در ابتدا قرار بود که بازی در پاییز سال 2018 منتشر شود و به دلیل اینکه بازی‌های زیادی در این زمان آماده عرضه خواهند بود، به اوایل 2019 تأخیر خورد. EA قول داده است که Anthem را قبل از زمان انتشار برای پیش بازی آماده کند و تعدادی از کاربران قادر به تجربه بخش‌هایی از بازی قبل از عرضه رسمی خواهند بود..Anthem در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد اما بااین‌وجود برای هر دو کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

چه چیزی از بازی برای E3 تائید شده است؟

Anthem حضور گسترده‌ای در برنامه EA Play خواهد داشت. EA Play که رویداد اختصاصی کمپانی Electronic Arts است و قرار است از تاریخ 9 تا 11 ژوئن برپا باشد. Anthem در کنار Battlefield V از تمرکزهای اصلی این کمپانی بزرگ خواهد بود و انتظار داریم که جزئیات بسیار جالبی از آن را در E3 ببینیم. مشخص نیست که این بازی در کنفرانس امسال قابل تجربه خواهد بود یا خیر و احتمالاً تنها یک ویدیو از آن را ببینیم.

Anthem

انتظار داریم چه چیزهایی  از بازی در کنفرانس E3 ببینیم؟
می‌دانیم که Anthem یک IP جدید است و انتظار داریم که توسعه‌دهنده بازی، جزئیاتی از خط داستانی حاضر در تجربه آنلاین را به اشتراک بگذارد. این کار می‌تواند در فرم‌های متفاوتی اتفاق افتد و احتمالاً یک پشت زمینه از بخش‌های قابل بازی یا یک ویدیو عمیق از دنیای جذاب و ترسناک Anthem ببینیم. برای چه آن‌ها می‌جنگند؟ نیروی مخرب پشت این دنیا کیست؟

دیگر بخشی که امیدواریم در مورد آن صحبت شود، عمق محتوایی است که Anthem را پدید آورده است. امیدواریم که بازی کوتاهی‌هایی که Destiny 2 داشت را نداشته باشد هر فردی که به E3 می‌رود، انتظار دارد که جزئیات بیشتری در مورد روند مراحل و همچنین چالش‌های موجود در بازی بداند. در مورد سیستم جایزه گرفتن یا همان Loot نیز چیزی نمی‌دانیم و خوشحال می‌شویم که بدانیم چه شخصی‌سازی‌هایی برای لباس مخصوص و همچنین سلاح‌های بازی در نظر گرفته‌شده‌اند.

ما مزه Anthem و دنیای آن را در E3 2017 چشیده‌ایم و همه از وسعت آن بهت‌زده شده‌ایم. توانایی پرواز در آسمان و چرخ زدن در میان دشمنان فراوان هیجان‌انگیز است و منتظریم که BioWare اطلاعات جدیدی در مورد بازی ارائه دهد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.