Fallout 76
jonathanofrivia

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Fallout 76 در E3 2018

jonathanofrivia 16 خرداد 1397 بدون دیدگاه
683 بازدید

پس از تقریباً 24 ساعت اذیت شدن در جریان لایو استریم، شرکت Bethesda نهایتاً از قسمت بعدی مجموعه آخرالزمانی Fallout با نام Fallout 76 رونمایی کرد. بازی برای سه پلتفرم PS4، XBox One و رایانه های شخصی عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که تمرکز بیشتری بر اتفاقات داخل پناهگاه 76 داشته باشد. اگرچه یک تریلر کوتاه با جزئیات زیاد بود اما ما هنوز اطلاعات بیشتری در مورد بازی Fallout 76 می‌خواهیم. در ادامه می‌توانید مواردی را بخوانید که ما انتظار داریم در E3 2018 ببینیم.

در Fallout 76، شما نقش یکی از ساکنان پناهگاه زیرزمینی با نام Vault76 را دارید. همان‌طور که در تریلر به آن اشاره شد داستان بازی خیلی زودتر از نسخه‌های قبلی روایت می‌شود و روی تلاش شهروندان برای بقا تمرکز دارد، زیرا داستان تنها 20 سال پس از آخرالزمان هسته‌ای رخ می‌دهد. با توجه به سبک یکپارچه‌سازی سیستم‌عامل، زیبایی‌شناسی و لحن آینده دور از چشم‌انداز گذشته، Fallout 76 با یک رویکرد شادتر شروع می‌کند که احتمالاً زمانی که دَر پناهگاه به سمت بیرون باز می‌شود، آن خراب می‌شود.

طبق گفته سازندگان Vault 76 که در بازی Fallout 3 و Fallout 4 به آن اشاره‌شده بود، یکی از پناهگاه‌های کنترل شرکت Vault Tech است. پناهگاه‌های کنترلی برای باز شدن درها به منظور بازسازی در زمان مشخص طراحی‌شده‌اند. به طور کلی، پناهگاه‌ها یا طراحی خوبی نداشتند یا شکست خوردند. اما شماری از بین پناهگاه‌های کنترلی در مأموریت خود یعنی آوردن بشریت به زمین موفق بودند. درحالی‌که ما کاملاً از بازی Fallout 76 مطمئن نیستیم، اما باید بگوییم که تمرکز بازی بر روی تلاش ساکنان برای زنده ماندن در جهانی ناشناخته است.

اگرچه تریلر بازی منتشر شد، اما ناشر بازی سریعاً اعلام کرد که اطلاعات خیلی بیشتری از بازی را در کنفرانس Bethesda که طولانی‌ترین نمایش این کمپانی خواهد بود، اعلام می‌کند. در سال‌های اخیر، این شرکت تعداد زیادی از عناوین که شامل Prey،Fallout 4 ،Wolfenstein I است را نمایش داده و قصد دارد این روند را در نمایش امسال نیز حفظ کند. امسال نیز علاوه بر نمایش Rage 2 و DLC بازی Prey شاهد اطلاعات مهم زیادی در مورد بازی Fallout 76 خواهیم بود.

Fallout 76

درحالی‌که Fallout 76 از لحاظ گرافیکی مشابه Fallout 4 ظاهر شده، اما با توجه به تریلر به نظر می‌رسد که این‌یک تجربه سنتی یک‌نفره نخواهد بود. با توجه به شایعات ظاهرا بخش آنلاین به این نسخه اضافه‌شده است و به نظر می‌رسد Bethesda سعی در رویکرد متفاوت در این نسخه باشد. با توجه به اینکه نمایش امسال طولانی‌ترین نمایش Bethesda خواهد بود، باید منتظر اطلاعات بسیاری از بازی باشیم. اگر E3 2015 را به خاطر بیاوریم که در آن تاد هاوارد بیش از نیم ساعت در مورد بازی Fallout 4 صحبت کرد و توضیح داد که دنیای درون بازی چگونه است.

با یک رویکرد مشابه، از بازی Fallout 76 نه تنها انتظارات زیادی می رود، بلکه نشان می‌دهد که مسیر این بازی از دیگر بازی‌های این مجموعه جداست. با توجه به سابقه Bethesda ما می‌خواهیم که به‌طور کامل با سبک بازی Fallout 76 آشنا شویم و یک تریلر از گیم پلی بازی ببینیم که به ما نشان دهد این بازی چه تفاوت‌هایی دارد. اما مهم‌تر از همه ما انتظار یک تاریخ انتشار برای Fallout 76 هستیم. البتّه از Bethesda بعید نیست که بازی را زودتر از آنچه فکر می‌کنیم عرضه کند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.