یحیی رحیمی

بازی PES 2019 لایسنس یک تیم دیگر اروپایی را از دست داد

یحیی رحیمی 14 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,635 بازدید

Pro Evolution Soccer که ملقب به PES است، سال‌هاست محبوبیت زیادی بین گیمرهای ایرانی دارد و نسخه‌های قدیمی آن واقعاً یک سر و گردن از بقیه هم‌نسل‌های خود جلوتر بود. این بازی به‌مرور رقابت را به FIFA باخت و لایسنس های بزرگی را از دست داد. همان‌طور که می‌دانید این بازی لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد و حالا خبر می‌رسد که باشگاه آلمانی بورسیا دورتموند نیز همکاری خود را با PES و کونامی پایان داده است.

کونامی در پستی از وب‌سایت خود بیان کرده است که تیم فوتبال دورتموند در بین تیم‌های PRO EVOLUTION SOCCER 2019 قرار دارد و متأسفانه این احتمال وجود دارد که با توجه به فسخ قرارداد این تیم، از میان تیم‌های دیگر برچیده شود. بر اساس گفته‌های کونامی، تیم دورتموند در قراردادی رسمی، حق نشر لوگو، بازیکنان و استادیوم را تا سال 2020 میلادی به این کمپانی واگذار کرده بود. سران تیم دورتموند به دلایلی که بیان نشده است، این قرارداد را یک سال پیش از اتمام فسخ کرده‌اند.

PES 2019 لایسنس لیگ برتر آلمان به نام بوندسلیگا را نیز ندارد و به همین دلیل تیم دورتموند در بین دیگر تیم های اروپایی قرار دارد. این احتمال که تیم دورتموند در بین تیم‌های PES 2019 قرار نداشته باشد، زیاد عجیب نیست و در کل محبوبیت اروپایی این بازی روز به‌ روز در حال افت است. PES و Konami لایسنس تیم‌های زیادی را از دست داده‌اند که در میان آن‌ها می‌توان به تیم محبوب منچستریونایتد اشاره کرد.

قرارداد بین کونامی و تیم فوتبال بارسلونا همچنان پابرجا است و برای این نسخه نگران وجود آن نباشید. تمامی این اخبار و کارها باعث سردی بازیکنان به این فرانچایز می‌شوند و عده زیادی بعد از چنین تصمیماتی به رقیب PES و عنوان محبوب FIFA رو آورده‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا بازهم به خرید چنین بازی ادامه خواهید داد یا خیر؟

منبع: USgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.