دانلود بازی Steins Gate 0 برای PC
دانلود بازی Steins Gate 0 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Steins Gate 0 برای PC

پارسی گیم 16 خرداد 1397 1 دیدگاه
6,350 بازدید

دانلود بازی Steins Gate 0 برای کامپیوتر

اوکابه رینتارو، دانشمند دیوانه، حالا پس از مرگ ماکیسه کریسو دیگر مانند قبل نیست. کت بلند سفیدش را نمی‌پوشد و قصد ندارد تا اختراعات عجیب خود را از افراد عجیبی که دنبالش هستند مخفی کند. باوجودآنکه سوزوها از او درخواست کرد تا دوباره به گذشته برگردد و تلاش کند تا کریسو را نجات دهید، ترس و افسردگی مانع اوکابه شد. داستان ویژوال ناول از همین‌جا آغاز می‌شود. شما داستان را از زاویه دید اوکابه آغاز می‌کنید که حالا به‌عنوان دستیار استاد دانشگاه کار می‌کند و سعی کرده تا زندگی قبلی خود را کنار بگذارد. منتها زندگی آرام او به همین سبک باقی نمی‌ماند. پس از ملاقات با ماهو و لسکینن و البته آشنای با سیستم آمادئسو، اوکابه به‌عنوان تستر این سیستم انتخاب می‌شود. آمادئسو به او اجازه می‌دهد تا تلفنی با کریسو واقعی صحبت کند. در همین حین سوزوها همچنان می‌خواهد نظر او را تغییر دهد.

بازی Steins Gate 0 در اصل ادامهٔ ویژوال ناول Steins Gate را نشان می‌دهد. اگر باز سبک ویژوال ناول آشنایی ندارید باید گفت، این سبک از بازی حالتی کاملاً تعاملی و داستان‌سرای دارد. شما داستانی را می‌خوانید که در آن حق انتخاب دارید. ویژوال ناول‌ها می‌توانند یک یا چندین پایان متفاوت داشته باشید. در هر مسیر تصمیم‌های شما هستند که می‌توانند: جان فردی را بگیرند یا پایانی عاشقانه برای شما ایجاد کنند؛ و یک انتخاب غلط می‌تواند باعث مرگ خود شما شود.

ویژوال ناول Steins;Gate 0 توسط شرکت 5pb در سال 2015 ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن و سپس برای ویندوز در ژاپن منتشر شد. نسخه انگلیسی آن برای پلی‌استیشن 4 و در ماه می 2018 شرکت Spike Chunsoft نسخه انگلیسی آن را برای ویندوز منتشر کرد.

داستان بازی از زاویه دید چند کاراکتر بیان می‌شود، ولی کاراکترهای اصلی ما رینتارو اوکابه، سوزوها آمانه و ماهو هیاجو هستند. رینتارو اوکابه در بازی قبلی موفق می‌شود تا ماشین زمانی ایجاد کند که به او این امکان را می‌داد در جهان‌های موازی سفر کند. ولی این کار باعث شد تا دوست صمیمش یعنی مایوری شینا کشته شود، او بارها و بارها در زمان سفر کرد تا او را نجات دهد. در آخر متوجه شد مایوری در دنیای زنده خواهد بود که ماکیسه کریسو در آن کشته شده است. در همین زمان سوزوها از آینده سر می‌رسد و از اوکابه خواهش می‌کند تا ماکیسه کریسو را نجات دهد، چراکه مرگ او باعث می‌شود تا در آینده جنگ جهانی سوم شکل بگیرد.

بازی Steins;Gate 0 ادامهٔ این داستان را نشان می‌دهد، اوکابه در یاس و نومیدی از دست دادن ماکیسه است ولی از بازگشتن به گذشته نیز می‌ترسد. شما به‌عنوان بازیکن باید نوشته و دیالوگ‌های بازی را بخوانید و به تلفن‌های مختلف پاسخ دهید تا بتوانید داستان را پیش برده و پایان موردنظر برسید. بازی چندین پایان مختلف دارد و به صورت تک‌نفری بازی می‌شود.

اگر اولین بار است ویژوال ناول بازی می‌کنید پیشنهاد من این است که ابتدا با Steins Gate آغاز کرده و سپس به سراغ بخش دوم بازی بروید. یا انیمهٔ این سری را امتحان کنید. ژانر این ویژوال ناول در دستهٔ ماجراجویی علمی (Science Adventure) قرار می‌گیرد و یکی از جذاب‌ترین سبک ویژوال ناول است که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows: 7/8.1/10
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics Series (With 1GB memory allocation)
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Direct Sound compatible sound device.
Additional Notes: Minimum resolution: 1280×720 (Recommended: 1920×1080)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows: 7/8.1/10 (64-bit)
Processor: Core i3 (Sandy Bridge or better)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce (VRAM 1GB or better)
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Direct Sound compatible sound device.
Additional Notes: Minimum resolution: 1280×720 (Recommended: 1920×1080)

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.6 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    RachaN

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم و راحت اجرا شد اما بعد از نشون دادن سکانس اول بازی صفحه سیاه میشه در حالی که موسیقی متن در پس زمینه در حال پخش شدنه!
    اول فکر کردم لودینگش ممکنه طولانی باشه ولی حتی با صبر کردن هم درست نشد و صفحه سیاه موند.

    پاسخ دهید