Anthem
یحیی رحیمی

تیزر و تصویر جدیدی از بازی Anthem منتشر شد

یحیی رحیمی 12 خرداد 1397 بدون دیدگاه
675 بازدید

Anthem یکی از بازی‌های مورد انتظار سال بعدی میلادی است. کمپانی‌های EA و DICE با ساخت بازی‌هایی همچون Destiny و Division، ژانر جدیدی در میان شوترها راه انداختند و حالا Anthem را نیز به این ژانر اضافه کرده‌اند. این بازی قرار است سال آینده عرضه شود اما به‌زودی جزئیات کاملی از آن را دریافت خواهیم کرد. EA امروز یک تیزر کوتاه از بازی را منتشر کرده است که اگر منصفانه به آن نگاه کنیم، هیچ‌چیزی را نشان نمی‌دهد!

بعد از نگاه کردن به تیزر، حس ناامیدی به من دست داد و واقعاً فکر نمی‌کردم که بعد از مدت‌ها صبر کردن چنین تیزری ببینم و حس می‌کنم لیاقت چیز بیشتری را از Bioware داشتیم! البته به لطف رویداد E3 امسال، نمایش بزرگی از این بازی خواهیم داشت و امیدواریم که نگاه بهتر و عمیقی نسبت به بازی در رویداد EA Play داشته باشیم. همان‌طور که می‌دانید، مراسم E3 کمپانی EA همان EA Play نام دارد.

تیزر تنها خبر پیرامون این بازی نیست و Bioware تصویر اصلی Anthem را نیز منتشر کرده است. این نوع تصاویر به Key Art مشهور هستند و در مراسم E3 امسال احتمالاً همه‌جا آن را خواهیم دید. این تصویر بسیار شبیه تیزری است که استدیو بازی سال پیش منتشر کرده بود. همان حس و حال فرازمینی و ماجراجویی در عمق گمشده‌ها؛ این دقیقاً حسی است که نگاه به این تصویر القا می‌کند.

Anthem اولین بار در مراسم E3 سال 2017 معرفی شد و به‌نوعی ادامه‌دهنده فرانچایزهایی همانند Mass Effect و Dragon Age است. در ابتدای کار تصمیم‌گیری روی آن بود که بازی امسال منتشر شود اما بعدها به دلیل ترافیک شدید بازی‌های منتشر یافته در امسال، انتشار آن به سال بعدی میلادی و احتمالاً ماه مارس 2019 عقب افتاد. Anthem درحال‌توسعه برای PS4، Xbox One و همچنین پلتفرم PC است. نظر شما در مورد تیزر و تصویر منتشر شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.