یحیی رحیمی

Fallout 76 جدیدترین بازی استدیو Bethesda معرفی شد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1397 بدون دیدگاه
834 بازدید

روز پیش بود که توییتی در حساب کاربری استدیو Bethesda منتشر یافت و حاکی از خبرهایی در مورد فرانچایز Fallout بود. بالاخره امروز مشخص شد که هدف از آن توییت چه بوده است و بازی جدیدی به نام Fallout 76 در دستور کار این استدیو قرار گرفته است. Bethesda این بازی را تنها با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در هنگام انتشار تیزر، همه گفته‌ها حاکی از آن بود که بازی یک تک نفره کلاسیک است اما مشخص‌شده است که Fallout 76 درواقع یک آنلاین نقش‌آفرینی در سبک ترس و بقا است و شباهت‌های زیادی به بازی‌هایی همچون DayZ و Rust دارد. این جزئیات توسط سه فردی که به پروژه نزدیک هستند بیان‌شده است و البته به‌صورت ناشناس که لطمه‌ای به کار آن‌ها وارد نشود.


در ابتدا بسیاری بیان کردند که این تیزر حاکی از نسخه ریمستر بازی Fallout 3 است اما حالا مشخص شده است که این بازی کاملاً جدا و داستانی متفاوت دارد. این بازی در نظر دارد که تجربه آنلاینی از بازی Fallout 4 را به ارمغان آورد. Fallout 76 چند سالی است که در دست‌ساخت بوده است و پیشرفت‌های خوبی داشته است. بازی از مکانیسم‌های دیگر آنلاین‌های ترس و بقا همچون Skyrim بهره می‌برد و بسیاری بیان کرده‌اند که گیم پلی در هرلحظه عوض می‌شود و همانند بسیاری از بازی‌های آنلاینی که دیده‌اید نیست.

اسم این بازی از Vault 76 گرفته‌شده است که چندین دفعه در Fallout 3 و Fallout 4 بیان‌شده است. Vault 76، 20 سال بعد از جنگ هسته‌ای شروع می‌شود و محیطی کمتر توسعه‌یافته را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. Fallout 3 و 4 پر از شهرهای بزرگ هستند و هر دو 200 سال بعد از جنگ شروع می‌شوند. Fallout 76 بسیار تفاوت دارد و همان‌طور که تریلر می‌گوید: هنگامی‌که جنگ پایان یافت و همه‌جا نابود شد؛ شما باید دوباره بسازید.

گفته می‌شود که روند توسعه بازی در کمپانی جدید استدیو به نام Austin نیز پیگیری می‌شود. اگر به تریلر منتشرشده نگاه بیندازیم مشاهده خواهیم کرد که ویدیو با پخش آهنگی به سبک کانتری شروع می‌شود که شهر ویرجینیا آمریکا را به خاطر می‌آورد و سپس یک تاریخ را روی دستگاهی عجیب مشاهده می‌کنیم که در نسخه‌های قدیمی Fallout نیز وجود داشت. فعلاً اطلاعات خاصی در مورد بازی موجود نیست و باید تا کنفرانس E3 امسال منتظر آن بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.